جارو شارژی Jet 60 سامسونگ با فیلتر پنج لایه از راه رسید

سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
جارو شارژی Jet 60 سامسونگ
جارو شارژی Jet 60 سامسونگ با فیلتر پنج‌لایه و مخزن پرظرفیت، به شما امکان می‌دهد تا به‌سادگی خانه را تمیز کنید.
تبلیغات

جاروکشیدن و تمیزکردن خانه با جاروبرقی‌های بزرگ و جاگیر یا جارودستی‌هایی که علاوه‌بر دشواری استفاده، نتیجه دلخواهی ندارند، عموماً نظافت خانه را به فعالیتی نامطلوب تبدیل می‌کنند. دراین‌میان، جاروهای شارژی راه‌حلی مدرن و تازه برای رفع معضلاتی همچون سنگینی و نداشتن کارایی مطلوب و مصرف زیاد انرژی نمونه‌های سنتی به‌شمار می‌روند.

جارو شارژی Jet 60 یکی از محصولات جدید سامسونگ است که با قابلیت‌هایی مانند سیستم فیلتراسیون پنج‌لایه‌ و طراحی انعطاف‌پذیر و قابل‌‌حمل و ظرفیت فراوان نگه‌داری تلاش می‌کند تا تجربه‌ای متفاوت از کار با جارو و تمیزی خانه‌ها ارائه دهد.

طراحی سبک و تطبیق‌پذیر

جارو شارژی Jet 60 با وزن کمتری از نمونه‌های مشابه عرضه شده است. وزن ۲/۷ کیلوگرمی و سبک بدنه با سر چرخشی ۱۸۰ درجه، کنترل جارو را ساده‌تر می‌کند و باعث می‌شود که بدون دردسر بتوانید در هر مکانی از آن استفاده کنید. این جارو از نازل‌های جداگانه‌ نیز برخوردار است که به‌کمک آن‌ها می‌توانید به‌آسانی پله‌ها و زیر مبل‌ها یا بالای کابینت‌های بلند را جارو بکشید.

سیستم فیلتراسیون 5 لایه

محیط زندگی هر‌کسی ممکن است با مو، شوره، حشرات ریز بدن حیوانات، گَرده گل و گیاه و سایر آلرژن‌های غیرزنده آلوده شود. برای سلامتی و راحتی بیشتر شما، جارو شارژی Jet 60 سامسونگ از سیستم فیلتراسیون چند‌مرحله‌ای با فیلتر قابل شست‌وشو بهره می‌برد. این سیستم می‌تواند علاوه‌بر جمع‌آوری توده‌های بزرگ گردوخاک، تا ۹۹/۹۹ درصد ذرات میکرو گردوغبار (Microdust) را نیز به‌دام بیندازد و فیلتر کند. با این روش میزان آلودگی بیشتری در جارو جمع می‌شود و هوای تمیزتری را در خانه خود تنفس می‌کنید.

محفظه با ظرفیت زیاد

محفظه ۰/۸ لیتری این جارو با ظرفیت زیاد خود، می‌تواند گردوغبار و خاک و زباله‌های بیشتری را جمع‌آوری کند. بنابراین، مجبور نیستید آن را به دفعات متعدد خالی کنید و در هر بار بخش بیشتری از فضای شما تمیز می‎‌شود. همچنین، محفظه Jet 60 کاملاً قابل شستشو است که همین امر تمیزکردن آن را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند.

باتری قابل‌شارژ

باتری به‌کار‌رفته در این جارو، قابلیت جدا‌شدن و شارژ مجدد دارد و تا ۴۰ دقیقه به‌صورت بی‌وقفه کار می‌کند. فقط کافی است آن را به‌راحتی جدا و با باتری یدک جایگزین کنید. بدین‌ترتیب، می‌توانید به‌مدت ۸۰ دقیقه به تمیز‌کردن و جارو‌کشیدن ادامه دهید.

علاوه‌بر‌این، شارژر منعطف این محصول به‌خوبی در مکان‌های مختلفی مانند روی دیوار و داخل کمد و هر فضای مسطح دیگری نصب می‌شود تا بتوانید آن را مطابق با سلیقه و سبک زندگی شخصی خود به‌کار بگیرید. همچنین، بدون نصب آن در مکانی خاص، می‎‌توانید شارژر را به‌صورت مستقل استفاده کنید و آن را همراه خود به هر جای دیگری ببرید.

قسمت بالای جاروی Jet 60 سامسونگ

تمیزکردن انواع سطوح مختلف

با برس Jet Fit همه‌کاره می‌توانید انواع سطوح مختلف، از چوب گرفته تا کاشی و فرش را با قدرت مکش شدید تا ۱۵۰ وات ‌هوا (Air Watt) تمیز کنید. سیستم هوای پیشرفته این جارو جریان هوا را بهینه می‌کند و فیلتر هوای چند‌چرخه‌ای آن، به‌سرعت ذرات گردوغبار را به‌دام می‌اندازد. این همکاری مؤثر، بازدهی جارو را افزایش چشمگیری می‌دهد.

فناوری Jet Cyclone

فناوری کاهش گرفتگی (Jet Cyclone) در این جارو مکش مداوم و قدرتمندی را فراهم می‌کند تا از تجمع کثیفی و زباله روی فیلتر هوا جلوگیری شود. با این مکانیسم کاربردی، علاوه‌بر تمیزی هرچه بیشتر دستگاه، عمر فیلتر نیز بیشتر می‌شود.

عملکرد بهینه

موتور اینورتر دیجیتال در جارو شارژی Jet 60 سامسونگ، تمیزی مؤثرتری را برای شما فراهم می‌کند. این موتور کم‌مصرف برای ارائه عملکرد بهتر و در‌عین‌حال، به‌حداکثر‌رساندن توان باتری طراحی شده است.

نازل پایه‌بلند درزها و شکاف‌ها

جارو شارژی Jet 60 برای راحتی بیشتر شما، علاوه‌بر سر چرخشی اصلی مخصوص سطوح صاف، یک نازل اضافه پایه‌بلند مخصوص گردگیری شکاف‌ها و تمیز‌کردن درزها و گوشه‌های باریک خانه دارد. به‌کمک این ابزار کاربردی، مکان‌هایی مانند زیر تخت و مبل یا بالای یخچال و کنار کابینت‌های آشپزخانه، سریع و بدون دردسر تمیز می‌شوند. بدین‌ترتیب، می‌توانید تمامی محل‌هایی که دسترسی مناسبی ندارند، به‌سادگی جارو بکشید.

سری بالای جاروی شارژی Jet 60 سامسونگ

در‌مجموع، مواردی مثل طراحی انعطاف‌پذیر و بهبود تجربه کاربری کمک کرده است تا این دستگاه به محصولی مناسب برای تمیزی تمامی سطوح مدنظر شما تبدیل شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات