سولاردام ال‌جی پخت غذا با ذغال را برایتان شبیه‌سازی می‌کند

یک‌شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
مطالعه 4 دقیقه
معرفی ویژگی های سولاردام ال جی
سولاردام ال‌جی سعی دارد تعریف پخت‌وپز را با تکنولوژی‌های جدید، متحول کند. محصول کُره‌ای‌ها از چه ابزارهایی برای رسیدن به این مقصود کمک می‌گیرد؟
تبلیغات

در دنیای شلوغ آشپزخانه‌های مدرن، ابزاری که می‌توانند آشپزی را ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کنند و تجربه‌های آشپزی افراد را ارتقا دهند، بسیار مورد توجه هستند. دستگاه‌های Solardom نیز در این دسته‌بندی جای می‌گیرند. سولاردام‌های ال‌جی با ویژگی‌های جذابشان می‌توانند جایگزین روش‌های سنتی آشپزی باشند و علاوه‌بر صرفه‌جویی در وقت، روش‌های طبخ متنوعی را در اختیار قرار دهند. در مقاله‌ی پیش‌ رو، نگاهی به ویژگی‌های سولاردام ال جی خواهیم داشت.

ویژگی‌های مایکروویو Solardom

ال جی می‌گوید که سولاردام‌هایش نقطه‌ی شروعی برای آشپزی مدرن هستند و این پتانسیل را دارند تا با ویژگی‌هایشان، مایکروویو معمولی را در ذهن افراد دوباره تعریف کنند؛ اما این ویژگی‌ها چه هستند؟

هیتر ذغالی

ال‌جی در مایکروویو سولاردام از فناوری گرمایشی Charcoal Lighting Heater استفاده کرده است که گرمای تابشی ذغال چوب را تقلید می‌کند و به‌گفته‌ی کُره‌ای‌ها کیفیت پخت‌وپز را به‌شدت بالا می‌برد. ال‌جی ادعا می‌کند که مایکروویو سولاردام برخلاف مایکروویو‌های معمولی که به گرمایش از بالا به پایین متکی هستند، گرما را از بالا و پایین ساطع می‌کند تا پخت یکنواخت در سراسر ماده غذایی حاصل شود.

آشپزی چندمنظوره

ال‌جی، مایکروویو سولاردام را «آفتاب‌پرست آشپزخانه» معرفی می‌کند و دلیل این نام‌گذاری را توانایی بالای این دستگاه در پخت و آماده‌سازی طیف وسیعی از مواد غذایی از جمله سبزیجات، انواع گوشت، پیتزا و تمامی قسمت‌های مرغ عنوان می‌کند که بدون آسیب رساندن به بافت مواد غذایی و با تنظیمات از پیش برنامه‌ریزی‌شده، آن‌ها را در لذیذترین حالت آماده‌ی سرو خواهد کرد.

دکمه های سولاردام ال جی از نمای نزدیک
فضای داخلی سولاردام ال جی
سولاردام ال جی از نمای کناری
در سولاردام ال جی

استفاده از قدرت امواج نور برای پخت‌و‌پز سریع

علاوه‌بر هیتر ذغالی که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، سولاردام ال جی از قدرت امواج نور برای صرفه‌جویی در زمان پخت‌و‌پز بهره می‌برد. به گفته‌ی شرکت کُره‌ای، ترکیب امواج نور و هیتر ذغالی به‌کاررفته در مایکروویو، به شما امکان می‌دهد تا غذاهای موردعلاقه خود را در کسری از زمان مورد نیاز برای پخت‌وپز سنتی، آماده کنید.

تمیز کردن آسان

بدنه‌ای که پیش‌تر در یخچال ال جی استفاده شده بود، با کمی تغییرات در ساخت مایکروویوهای سولاردام نیز به‌کار گرفته شده است که شامل روکشی بادوام هم می‌شود و ادعا می‌کند که به این آسانی‌ها و با لکه‌های ناشی از پاشش یا ریختن مواد غذایی مختلف کثیف نمی‌شود.

آشپزی سالم‌تر

از ابتدای عرضه مایکروویو‌های سولاردام، ال‌جی تمرکز را روی آشپزی بهداشتی و سالم گذاشت تا مواد غذایی بدون از دست دادن ارزش غذایی خود، طعم خوب خود را نیز حفظ کنند. برای دستیابی به این مهم، کُره‌ای‌ها ادعا می‌کند که با فناوری گرمایش منحصر‌به‌فردشان مواد مغذی ضروری را حفظ و تضمین می‌کند که غذاها نه تنها خوش‌طعم، بلکه مغذی نیز باقی می‌مانند.

سنسورها و فناوری اینورتر هوشمند

به گفته‌ی ال‌جی، سنسورهای به‌کاررفته در مایکروویو‌های سولاردام، حدس و گمان را از روند آشپزی حذف می‌کنند. حسگرهای داخلی، میزان رطوبت غذای شما را تشخیص می‌دهند و به‌طور خودکار زمان پخت و سطح گرمایش را تنظیم کرده است تا از پخت کامل مواد غذایی در هر بار استفاده، اطمینان حاصل می‌کنند.

همچنین فناوری اینورتر هوشمند ال‌جی با ارائه سطوح گرمای ثابت در طول فرایند پخت، پخت دقیق را تضمین می‌کند. این فناوری پیشرفته از به‌وجود آمدن نقاط خام یا بیش‌ازحد پخته‌شده جلوگیری می‌کند و در نتیجه غذای یکنواختی پخته می‌شود که بافت و طعم خود را حفظ کرده است.

رابط کاربری ساده

ال‌‌جی در مایکروویو خود از رابط کاربری ساده و بصری استفاده کرده است که کار با آن حتی برای افراد مبتدی آسان به‌نظر می‌رسد. به گفته‌ی ال‌جی، مایکروویو سولاردام با کنترلرهای ساده و در دسترس به‌همراه صفحه‌نمایش خوانا و واضح، شما را در فرایند آشپزی راهنمایی و استفاده از آن‌ را در هر آشپزخانه‌ای لذت‌بخش می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات