معرفی یخچال RS80 سامسونگ؛ کم‌مصرف و مجهز به سیستم ضدباکتری

یک‌شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
نمای بیرون یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS80
یخچال ساید‌بای‌ساید سامسونگ RS80 با طراحی زیبا و فضای داخلی بزرگ و فناوری‌های مخلتف برای تازه‌ نگه‌داشتن مواد غذایی معرفی شد.
تبلیغات

امروزه، اکثر سازندگان لوازم خانگی توجه ویژه‌ای به استفاده از طراحی پیشرفته در محصولات خود نشان می‌دهند و این موضوع در یخچال‌ها اهمیت فراوانی دارد. البته معیارهای مهمی مثل ویژگی‌ها و دوام و کارایی یخچال اهمیت بسیار بیشتری دارند؛ به‌همین‌دلیل، هنگام انتخاب خود باید ترکیبی از همه‌ی این معیارها را در نظر گرفت و سامسونگ برای رفع نیاز این دسته از مشتریان، یخچال ساید‌بای‌ساید RS80 را معرفی کرده است.

یخچال ساید‌بای‌ساید سامسونگ RS80 فضای داخلی جادار و بزرگ ۲۲ فوت‌معکبی را دراختیارتان قرار می‌دهد و با استفاده از فناوری‌های نوین سعی می‌کند مواد غذایی را همیشه تازه نگه دارد.

نمای بیرون یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS80

سامسونگ در RS80، عایق‌هایی با راندمان بالا در دیوارها استفاده کرده است که باعث نازکی بسیار زیاد یخچال می‌شود و این امکان را ایجاد می‌کند که بدون افزایش ابعاد خارجی یا به خطر انداختن بهره‌وری انرژی، فضای بیشتری در داخل یخچال ایجاد شود. SpaceMax در واقع به تکنیکی اشاره دارد که از فضای موجود در محصول به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کند.

نمای داخلی یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS80

یخچال RS80 سامسونگ از طراحی عریضی بهره می‌برد که امکان قرارگیری آسان بطری‌های نوشیدنی با اندازه‌ی استاندارد و بطری‌های حجیم‌تر را فراهم می‌کند. تخت‌بودن طراحی داخلی نیز باعث تطبق‌پذیری بیشتر آن برای نگه‌داری موادی مثل جعبه‌ی پیتزا و شانه‌ی تخم‌مرغ می‌شود.

سامسونگ از سیستم خنک‌کننده‌ای به‌ نام Twin Cooling Plus در یخچال RS80 استفاده کرده است. این فناوری از دو سیستم سرمایشی مجزا بهره می‌برد تا سطح رطوبت بهینه را در دو قسمت جداگانه حفظ و بدین‌ترتیب، از مخلوط‌شدن بوها در فضای داخلی جلوگیری کند. طبق ادعای سامسونگ، فناوری مذکور به افزایش ماندگاری مواد غذایی کمک می‌کند.

فناوری‌های یخچال RS80 سامسونگ

سایدبای‌ساید RS80 سامسونگ از سیستم Metal Cooling نیز بهره می‌برد. این فناوری به‌جای مواد شیمیایی که معمولاً در خنک‌کننده‌ی سنتی وجود دارد، از فلزات برای جذب حرارت و خنک‌کردن بهره می‌برد که ازجمله برتری‌های آن می‌توان به بی‌نیازی این سیستم به کمپرسور اشاره کرد و درنتیجه مصرف انرژی یخچال کاهش خواهد یافت. سامسونگ اعلام کرده است که این سیستم عملکرد بهتری در خنک‌کردن ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از فناوری‌های جذاب یخچال سامسونگ RS80 با نام Anti-Bacterial Protector شناخته می‌شود که برای کاهش رشد و انتقال باکتری طراحی شده است. به‌گفته‌ی سامسونگ، فناوری مذکور بهداشت مواد غذایی داخل یخچال را افزایش و خطر انتقال باکتری‌ها را کاهش می‌دهد.

یخچال‌ RS80 از قابلیت Smart Conversion نیز پشتیبانی می‌کند و این یعنی می‌توان درصورت نیاز به‌سادگی، فریزر را به یخچال تبدیل کرد تا بتوان مواد غذایی بیشتری را در آن قرار داد. علاوه‌بر‌این، می‌توان یخچال یا فریزر را برای کاهش مصرف انرژی خاموش یا حتی از فریزر به‌عنوان یخچال کوچک استفاده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات