مقایسه سرخ کن بدون روغن و هواپز در زومیت؛ سالم زندگی کنید

پنج‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
انواع سرخ کن بدون روغن در زومیت
سرخ کن‌های بدون روغن و هواپزها به بخش محصولات زومیت اضافه شدند تا راحت‌تر مشخصات و قیمت این محصولات را مقایسه کنید.
تبلیغات

سرخ کن بدون روغن و هواپز این روزها به محبوبیت بالایی بین کاربران دست پیدا کرده است، به‌خصوص افرادی که در پی کاهش وزن و خوردن غذای سالم‌تر هستند. قیمت سرخ کن بدون روغن از ۳ میلیون تومان تا مدل‌های چند ۱۰ میلیونی متغیر است.

شما می‌توانید هم اکنون مشخصات و قیمت روز بیش از ۱۵۰ مدل هواپز و سرخ کن بدون روغن موجود در بازار ایران را در بخش محصولات زومیت مقایسه کنید.

تعداد و توضیحات برنامه‌ی پخت، ظرفیت حجمی و نفری و قابلیت‌ها و ویژگی‌های فنی انواع هواپز در بخش مشخصات فنی در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین از بخش مقایسه و محصولات مشابه، مهم‌ترین رقبا و محصولات مشابه کالای موردنظر خود را خواهید یافت.

شما می‌توانید از طریق لیست سرخ کن و هواپز، علاوه‌بر انتخاب برند، از دیگر فیلترهای متنوعی که برای یافتن گزینه‌ی مورد نظرتان درنظر گرفته شده است به‌راحتی استفاده کنید.

به‌روزترین قیمت سرخ کن بدون روغن فیلپیس، قیمت سرخ کن بدون روغن گوسونیک، هواپز تفال، سرخ کن شیائومی و سایر برندها را می‌توانید در لیست سرخ‌کن‌ها مشاهده کنید و از طریق اسلایدر قیمت در بخش فیلترها، گزینه‌های مطابق با بودجه خود را راحت‌تر بیابید.

اگر شما نیز تجربه‌ی استفاده از هواپزها و سرخ‌کن‌های بدون روغن را دارید لطفاً با ورود به صفحه‌ی آن، تجربه و بررسی کوتاه خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

همچنین اگر درمورد هر یک از قابلیت‌ها یا انتخاب گزینه‌ی مناسب نیاز به راهنمایی داشتید، در بخش سؤالات هر محصول، سؤالتان را با کارشناسان و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان پاسخ مناسب را دریافت کنید.

منتظر تنوع بیشتری از محصولات در زومیت باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات