از بخارشویی ظرف‌های کثیف تا اتصال وای‌فای؛ بهترین ویژگی‌های ماشین ظرفشویی ال‌جی

چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
مطالعه 5 دقیقه
ماشین ظرفشویی ال جی در مقابل بکگراند بنفش
ال جی در ماشین‌های ظرفشویی خود از فناوری‌های جدید و کارآمدی استفاده می‌کند که کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد.
تبلیغات

حال که سال‌ها از معرفی اولین ماشین ظرفشویی می‌گذرد، این دستگاه به یکی از اصلی‌ترین لوازم خانگی تبدیل شده است. به همین دلیل شرکت‌های مختلف برای ارائه‌ی محصولی که توجه خریداران را جلب کند، با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در میان تولیدکنندگان ماشین‌های ظرفشویی، نام ال‌جی نیز به‌چشم می‌خورد؛ کره‌ای‌ها تاکنون ماشین‌های ظرفشویی متعدی را وارد بازار کرده‌اند و برای رقابت با دیگر بزرگان فعال در این حوزه، فناوری‌های متعددی را در دل محصولاتشان به‌کار گرفته‌اند. ال‌جی در رویداد CES 2023 چند مدل ظرفشویی جدید را نیز رونمایی کرد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی ویژگی‌ها و قابلیت‌های ماشین ظرفشویی ال‌جی به وب‌سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

در مقاله‌ی پیش‌رو قصد داریم تا چند ماشین‌ ظرفشویی برتر ال‌جی را به شما معرفی کنیم و بهترین ویژگی‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم؛ شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت ماشین ظرفشویی و مشخصات فنی‌شان از برندهای مختلف از جمله ال‌جی به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

بهترین ماشین‌های ظرفشویی ال جی

ابتدا به شما سه مدل از بهترین ماشین‌های ظرفشویی‌ ال‌جی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید پس از خرید از عملکردشان مطمئن باشید. توجه داشته باشید که در این بخش روی قیمت ماشین ظرفشویی ال جی تمرکز نداریم و عملکرد آن برایمان مهم است.

ماشین ظرفشویی ال جی QuadWash مدل DFC532FP

ماشین ظرفشویی ال جی QuadWash مدل DFC532FP به رنگ نقره ای از نمای روبه‌رو

یکی از بهترین ماشین‌های ظرفشویی موجود ال‌جی QuadWash مدل DFC532FP است که با داشتن قابلیت‌های متعدد و ظرفیت بالا گزینه‌ای عالی برای خرید محسوب می‌شود.

به‌گفته‌ی ال‌جی، ماشین ظرفشویی DFC532FP با استفاده از فناوری True Steam تمام غذاهای مانده روی ظروف را تمیز می‌کند و تمام باکتری‌های مضر را از بین می‌برد و تا ۳۰ درصد جای قطرات آب کمتری روی ظرف‌ها جا می‌گذارد.

مشخصات کلی

ظرفیت

۱۴ نفره

ابعاد

۶۰۰ در ۸۵۰ در ۶۰۰ میلی‌متر

فناوری اصلی

QuadWash

سایز مزایا

True Steam و ThinQ

از دیگر قابلیت‌های ماشین ظرفشویی ال جی QuadWash مدل DFC532FP می‌توان به چرخش چندجهتی، چهار بازوی شستشو، مصرف کم و امکان تنظیم ارتفاع قفسه‌ها اشاره کرد. درضمن، موتور Inverter Direct Drive موجود در این دستگاه باعث شده است تا صدا نیز بسیار کاهش پیدا کند.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DBC425TS

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DBC425TS به رنگ سفید

گزینه‌ی بعدی در فهرستمان ماشین ظرفشویی داخلی ال‌جی مدل DBC425TS است که با ظرفیت ۱۴ نفره و قابلیت‌هایی مانند True Steam و Dual Zone Wash یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار محسوب می‌شود.

ال‌جی DBC425TS با ویژگی‌های سفارشی، عملکرد شستشو و خشک‌کردن را بهبود می‌بخشد تا ظروف تمیزتری داشته باشید. همچنین این دستگاه می‌تواند با Turbo cycle تمامی غذاهای خشک‌شده و چسبیده به وسایل را پاک کند.

مشخصات کلی

ظرفیت

۱۴ نفره

ابعاد

۶۰۰ در ۸۵۰ در ۶۰۰ میلی‌متر

فناوری اصلی

QuadWash

سایز مزایا

ThinQ، True Steam و Dual Zone Wash

اگر نگران ظروف ظریف خود مانند لیوان‌ها هستید، قابلیت Dual Zone Wash به شما اطمینان می‌دهد که همه‌ی وسایل در دستگاه سالم خواهند بود و دیگر خبری از شکستن نیست. درضمن، می‌توانید این ماشین ظرفشویی را به اپلیکیشن آن در گوشی هوشمند متصل کرده و از راه دور کنترلش کنید.

ویژگی‌های برتر ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی

ال‌جی ادعا می‌کند که از زمان تولید اولین ماشین‌های ظرفشویی‌اش که چندین دهه پیش آغاز شد، سعی داشته است در محصولات خود نوآوری ایجاد کند. در ادامه بهترین فناوری‌های موجود در ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی را مرور می‌کنیم.

ویژگی QuadWash

اگر نگران هستید که بعضی از ظروف در ماشین به خوبی شسته نشوند، ال‌جی با QuadWash به کمکتان می‌آید. چهار بازوی اسپری چند حرکتی در دستگاه‌های جدیدتر ال‌جی قرار دارند که در طول چرخه‌ی شستشو به جلو و عقب می چرخند تا اطمینان حاصل شود همه‌ی قسمت‌های وسایل تمیز شده است.

لیوان هایی در ماشین ظرفشویی در حال شسته شدن

ال‌جی می‌گوید از فشارهای متفاوتی برای اسپری استفاده می‌شود تا چرخه‌ی شستشو سریع‌تر شده و در نتیجه ظروف به‌خوبی شسته شوند.

ویژگی Dual Zone

قرار دادن ظروف شکننده مانند لیوان‌های نازک در ماشین ظرفشویی اغلب می‌تواند حساس باشد؛ زیرا احتمال دارد به علت فشار آب شکسته شوند. اگر چنین اتفاقی نیز رخ دهد، علاوه‌بر اینکه دیگر نمی‌توانید از آن ظرف استفاده کنید، خرده شیشه‌ها می‌توانند به دستگاه یا حتی خود شما آسیب بزنند.

ظروفی در ماشین ظرفشویی در حال شسته شدن و بخاری که از آن بیرون می آید

با عملکرد Dual Zone ال‌جی، می‌توانید به ماشین ظرفشویی خود اجازه دهید از شدت اسپری متفاوت برای قفسه‌های بالایی (نرم) و پایینی (قوی) استفاده کند؛ بدین‌مفهوم که قادر خواهید بود تمام قابلمه‌ها و تابه‌های بسیار کثیف خود را در قفسه‌ی پایینی بگذارید و مطمئن باشید به خوبی تمیز می‌شوند؛ درحالی‌که ظروف شیشه‌ای ظریف شما نیز به آرامی در بخش بالایی شسته می‌شوند.

ویژگی TrueSteam

گاهی اوقات غذاهایی که روی ظروف چسبیده‌اند به سختی جدا می‌شوند و بعضی از ماشین‌های ظرفشویی نمی‌توانند آن‌ها را به‌طور کامل از بین ببرند. به همین دلیل افراد مجبور هستند به‌صورت دستی ابتدا آن‌ها را جدا کنند؛ سپس وسایل را در دستگاه قرار دهند؛ ال‌جی می‌گوید فناوری TrueSteam به این مسئله پایان می‌دهد.

به‌لطف TrueSteam، دیگر نیازی نیست ظروف خود را از قبل تمیز کنید؛ به‌گفته‌ی ال‌جی با این فناوری به سراسر دستگاه بخار فرستاده می‌شود تا غذاهای چسبیده روی ظرف‌ها کنده‌شده و به‌طور کامل پاک شوند.

فناوری‌های کاربردی ماشین‌های ظرفشویی ال جی

فناوری‌های به‌کار‌رفته در ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی می‌توانند به کنترل بهتر این دستگاه کمک کنند. می‌توان دستگاه‌های ال‌جی را توسط اپلیکیشن گوشی هوشمند آن کنترل یا نحوه‌ی شستشوی ظروف را شخصی‌سازی کرد.

فناوری SmartThinQ

ماشین‌های ظرفشویی میان‌رده و رده‌بالای ال‌جی دارای فناوری SmartThinQ هستند که به شما امکان می‌دهد تمام لوازم دارای وای‌فای را از طریق اپلیکیشن تلفن همراه کنترل کنید.

SmartThinQ می‌تواند زمانی که شستشو به پایان می‌رسد، هشداری برای گوشی هوشمندتان ارسال کند. همچنین می‌توانید SmartThinQ را با ویژگی‌های کنترل صوتی Google Assistant یا Amazon Alexa ترکیب کنید تا این فرایند آسان‌تر از قبل شود.

فناوری SmartDiagnosis

گوشی هوشمندی نزدیک ماشین ظرفشویی

هنگامی که برای دستگاه مشکلی پیش می‌آید، عیب‌یابی آن می‌تواند کار سختی باشد. با فناوری SmartDiagnosis، ماشین ظرفشویی می‌تواند مشکل خود را تشخیص دهد. همچنین اطلاعات مربوط به آن در تلفنتان نمایش داده می‌شود و می‌توان با تیم پشتیبانی ال‌جی تماس بگیرید.

فناوری NFC-Tag

NFC مخفف عبارت Near Field Communication است و بخشی از جادوی پشت سرویس‌های tap-and-go مانند Apple Pay و Android Pay محسوب می‌شود. ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی دارای فناوری NFC-Tag هستند.

به کمک فناوری مذکور می‌توانید چرخه‌های جدید را در اپلیکیشن گوشی هوشمند خود دانلود کرده و سپس با نگه‌داشتن تلفن کنار ماشین ظرفشویی، آن‌ها را به دستگاه اضافه کنید. انتظار می‌رود ال‌جی ویژگی‌های بیشتری را از طریق NFC-Tag به دستگاه‌های خود بیاورد.

در مقاله‌ی پیش‌رو سعی کردیم تمام موارد مهم درباره‌ی ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی را گردآوری کنیم تا بیشتر با محصولات این شرکت و ویژگی‌های کلیدی آن‌ها آشنا شوید.

لطفا اگر تجربه‌ی استفاده از ماشین ظرفشویی ال‌جی را دارید، نظر خود را با به‌اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات