یخچال فریزر MIJIA شیائومی با طراحی شیشه‌ای شفاف و ظرفیت ۶۳۰ لیتر معرفی شد

شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یخچال‌فریزر بالارده‌ی شیائومی تحت عنوان MIJIA 630L با طراحی شیشه‌ای شفاف و قیمت نهایی ۶۷۵ دلار عرضه می‌شود.
تبلیغات

اخیراً شیائومی یخچال فریزر جدیدی تحت برند MIJIA عرضه کرده است. نسخه کریستالی یخچال MIJIA 630L دارای ظرفیت بسیار زیاد ۶۳۰ لیتری متشکل از شش کشو است که امکان ذخیره مستقل اقلام را فراهم می‌کند. این یخچال شیائومی با قیمت ۳٬۴۹۹ یوان (حدود ۵۴۹ دلار) پیش‌فروش شده است و قیمت نهایی آن نیز ۴٬۲۹۹ یوان (حدود ۶۷۵ دلار) خواهد بود.

شاید دیدنی‌ترین ویژگی موجود در نسخه کریستال یخچال MIJIA 630L استفاده از مواد شیشه‌ای در پنل آن برای بدنه باشد که ظاهری شفاف مانند کریستال‌های یخ به آن می‌دهد. نسخه جدید دارای روکشی با رنگ خاکستری کم‌رنگ است که به آن بافت لطیف و ملایمی می‌دهد که می‌تواند با انواع استایل‌ها در خانه هم‌خوانی داشته باشد.

یخچال فریزر شیائومی با نام میجیال ۶۳۰

سطح این یخچال با پنلی شیشه‌ای مانند کریستال یخ شفاف پوشانده شده است که به‌همین‌خاطر از دور بدون در و محافظ به‌نظر می‌رسد. وقتی از فاصله نزدیک به آن نگاه کنید، بافتی شفاف و فضایی آرام دارد. مهم‌تر از همه، تمیز کردن این پنل شیشه‌ای آسان است و همچنین ضدخش، ضدبخار و بادوام است.

یخچال MIJIA 630L از طراحی دو در استفاده می‌کند که سمت چپ دارای یک اتاق فریزر ۲۲۳ لیتری است درحالی‌که سمت راست دارای یک اتاق یخچال ۴۰۷ لیتری است که به صورت علمی برنامه‌ریزی شده است. در مجموع ۲۰ فضای ذخیره‌سازی مناسب و ۶ کشو مستقل برای اتاق فریزر و اتاق یخچال وجود دارد. این یخچال جدید شیائومی از کمپرسور اینورتر باکیفیت Embraco استفاده می‌کند و دارای ۱۰ سال ضمانت است. فناوری کاهش صدای نویز یخچال Eddy، تجربه کم‌نویز صدای ۳۶ دسی‌بل را به ارمغان می‌آورد؛ همچنین این یخچال بهره‌وری انرژی درجه‌یکی را که معادل حداقل ۰٫۹۵ کیلووات ساعت در روز است، ارائه می‌دهد.

ظرفیت یخچال و فریزر MIJIA 630L

علاوه‌براین، یخچال ۶۳۰ لیتری میجیا از یک چرخه خنک‌کننده هوای ۳۶۰ درجه استفاده می‌کند که سریع‌تر و یکنواخت‌تر از یخچال‌های معمولی فضای داخلی را خنک می‌کند و باعث می‌شود به‌هیچ‌وجه یخ نزند. یک ماژول بوزدایی و ماژول استریلیزاسیون UV نیز برای تجزیه مؤثر بوها و استریل کردن محفظه برای مدت طولانی داخل این یخچال نصب شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات