شیائومی زودپز ۱٫۵ لیتری چندکاره معرفی کرد

شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
زودپز ۱٫۵ لیتری میجیا (از زیرمجموعه‌های شیائومی) یک لیتر آب را تنها در ۶ دقیقه می‌جوشاند و به‌صورت هوشمند دمای داخلی را در جریان پخت غذا تنظیم می‌کند.
تبلیغات

میجیا، از زیرمجموعه‌های کمترشناخته‌شده شیائومی، پیش‌تر محصولاتی در دسته لوازم خانگی تولید کرده و دردسترس علاقه‌مندان قرار داده است. این شرکت چینی به‌تازگی زودپز هوشمند ۱٫۵ لیتری جدیدی در قالب پروژه تأمین مالی جمعی معرفی کرده است.

شرکت‌کنندگان در طرح تأمین مالی جمعی می‌توانند زودپز ۱٫۵ لیتری جدید میجیا را با قیمت ۱۶۰ یوان (تقریبا ۲۶ دلار) تهیه کنند. پس از به‌پایان‌رسیدن این طرح، زودپز یادشده با قیمت ۱۹۹ یوان (تقریبا ۳۰ دلار) فروخته خواهد شد. 

دست روی زودپز میجیا شیائومی 1.5 لیتر

به‌نوشته Gizmochina، زودپز جدید شیائومی ۱۰۰۰ وات توان دارد و سرعت پخت‌و‌پز را به‌دلیل گرم‌شدن در زمانی کوتاه افزایش می‌دهد. میجیا ادعا می‌کند این زودپز می‌تواند تنها در ۶ دقیقه یک لیتر آب را به نقطه جوش برساند. این زودپز از ۹ سطح گرمایی برخوردار است تا نیازهای مختلف آشپز را برطرف کند. محصول شیائومی حالت کم‌‌مصرف نیز دارد و با فعال‌کردن آن، در گستره توان ۳۰۰ تا ۸۰۰ وات فعالیت می‌کند.

با زودپز شیائومی امکان بخارپز و دم کردن و جوشاندن فراهم می‌شود و کاربران می‌توانند از‌طریق اپلیکیشن موبایلی میجیا با ۵۰ دستور پخت محبوب دسترسی پیدا کنند. زودپز مطابق هر دستور پخت شرایط دمای داخلی را به‌شکل پویا تغییر می‌دهد و این یعنی آشپز صرفا کافی است دستور پخت را انتخاب و مواد اولیه را اضافه کند. پلوپز شیائومی دما را تا زمان پخته‌شدن غذا خودکار تنظیم می‌کند. اپلیکیشن میجیا برای کنترلِ از راه دورِ دستگاه نیز کاربرد دارد.

شستن زودپز میجیا شیائومی 1.5 لیتر در آشپزخانه

زودپز جدید شیائومی طراحی چندقسمتی ساده‌ای دارد و پس از خاموش‌شدن می‌تواند در نقش قابلمه و کاسه نیز ظاهر شود. این زودپز دکمه چرخان دستی مجهز به صفحه‌نمایش OLED دارد. گفته می‌شود زودپز جدید شیائومی ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۴ شهریور ۱۴۰۰) دردسترس مشتریان چینی قرار می‌گیرد. شیائومی معمولا این نوع محصولات را در خارج از چین رسما عرضه نمی‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات