اسنوا برای ارائه تجربه شخصی به مشتریان خود، دست به اقدامی متفاوت زده و امکان تست ماشینهای لباسشویی اتوماتیک خود و بازگرداندن آنها طی یک ماه را فراهم کرده است. اسنوا در مورد اقدام اخیر خود توضیح میدهد:
به همین ترتیب، اسنوا امکان تجربه استفاده از ماشینهای لباسشویی اتوماتیک را در محیط خانه مشتریان فراهم کرده؛ البته ممکن است این تجربه به سایر محصولات اسنوا توسعه پیدا کند. مشتریان این محصول میتوانند تا ۳۰ روز پس از نصب، ماشین لباسشویی اتوماتیک را تجربه کنند و در صورت راضی نبودن، آن را تغییر یا عودت بدهند تا در چرخه دیگری از آنها استفاده شود.
به گفتهی روابط عمومی اسنوا:
به نظر شما چنین اقداماتی تا چه حد میتواند بر قضاوت مصرفکنندگان از لوازم خانگی ایرانی مؤثر باشد؟ آیا این روش میتواند جایگزین بهتری برای شیوههای مرسوم فعلی مانند فروشگاههای تجربهمحور باشد؟
نظرات