اسنوا امکان تجربه ماشین‌ لباسشویی در خانه مشتریان را فراهم کرد

دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اسنوا در اقدام متفاوتی برای بهبود تجربه کار با محصولاتش، امکان تست ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک خود به‌ مدت ۳۰ روز در خانه مشتریان را فراهم کرده است.
تبلیغات

اسنوا برای ارائه تجربه شخصی به مشتریان خود، دست به اقدامی متفاوت زده و امکان تست ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک خود و بازگرداندن آن‌ها طی یک ماه را فراهم کرده است. اسنوا در مورد اقدام اخیر خود توضیح می‌دهد:

لوازم خانگی از جمله محصولاتی است که به دلیل عملکردهای متفاوت به دلیل تنوع استفاده مشتریان از آن‌ها، باید انتظاراتی سخت‌گیرانه‌تر از سوی مشتری را پاسخ دهند و به دلیل قرارگیری در میان عملکردها، طراحی‌های محصول و همخوانی با دکوراسیون و سبک‌های متفاوت زندگی، کیفیتی نه‌فقط در سطح عملیات که در سطح ذهن یا به عبارتی در تجربه مشتریان پیدا کند.بخش مهمی از این فرایند اجازه دادن به مشتری برای تجربه شخصی با محصولات در شرایطی واقعی است. در این خصوص برندهایی بسیاری مانند Miele تلاش داشتند تا با ایجاد فروشگاه‌های تجربه‌محور، مشتریان بتوانند عملکرد یک محصول را از نزدیک دیده و آن را قضاوت کنند. با این حال همچنان برخی عوامل در چنین محیط‌هایی نیز مغفول می‌ماند. شیوه‌های مصرف بیرون از چهارچوب‌های در نظر گرفته‌شده یا عدم همخوانی انتظارات با محیط خانه می‌تواند نکاتی باشد که در فروشگاه‌هایی که برای نشان دادن بهترین حالت محصولات طراحی شده‌اند و فروشندگانی حرفه‌ای آن را اداره می‌کنند، دیده نشود.

به همین ترتیب، اسنوا امکان تجربه استفاده از ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک را در محیط خانه مشتریان فراهم کرده؛ البته ممکن است این تجربه به سایر محصولات اسنوا توسعه پیدا کند. مشتریان این محصول می‌توانند تا ۳۰ روز پس از نصب، ماشین‌ لباسشویی اتوماتیک را تجربه کنند و در صورت راضی نبودن، آن را تغییر یا عودت بدهند تا در چرخه دیگری از آن‌ها استفاده شود.

به‌ گفته‌ی روابط عمومی اسنوا:

اسنوا در حال حاضر از قوی‌ترین خدمات پس از فروش در ایران با نام «انتخاب الکترونیک» استفاده می‌کند اما در نهایت این مشتری خواهد بود که باید بتواند قضاوت دقیقی نسبت به آنچه «اطمینان» خوانده می‌شود، داشته باشد.... در حال حاضر ژئوبرند ایرانی به‌ویژه در محصولات سخت‌افزاری تولید داخل دارای چالش‌های متعددی است و باعث سردرگمی خریداران آن می‌شود که ایجاد سطح تجربه شخصی‌سازی‌شده می‌تواند باعث قضاوت دقیق‌تری از عملکرد‌ها و انتظارات معرفی‌شده توسط کمپانی‌ها شود.

به نظر شما چنین اقداماتی تا چه حد می‌تواند بر قضاوت مصرف‌‌کنندگان از لوازم خانگی ایرانی مؤثر باشد؟ آیا این روش می‌تواند جایگزین بهتری برای شیوه‌های مرسوم فعلی مانند فروشگاه‌های تجربه‌محور باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات