جاروبرقی رباتیک Roborock S7 در CES 2021 معرفی شد

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
روبوراک اس ۷، جاروبرقی رباتیک جدید، با سیستم مکش قدرتمند در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شد. این جاروبرقی ۶۴۹ دلاری با هر بار شارژ سه ساعت کار می‌کند.
تبلیغات

جاروبرقی رباتیک جدید روبوراک اس ۷ (Roborock S7) قابلیت‌هایی جدید و قدرتمندی دارد که باعث می‌شود از دیگر جاروبرقی‌های رباتیک سری روبوراک متمایز شود. بدین‌ترتیب، روبوراک اس ۷ قدرتمندترین جاروبرقی رباتیک سری روبوراک محسوب می‌شود. بر‌اساس گزارش خبرگزاری دیجیتال‌ترندز‌، جاروبرقی رباتیک S6 MaxV سال گذشته‌ی میلادی به موفقیت‌‌های زیادی دست پیدا کرد و سازنده‌ی این جاروبرقی‌ها در تلاش است با جدیدترین مدل، به مسیر موفقیت ادامه دهد. 

Roborock S7 یکی از جاروبرقی‌های رباتیک منحصربه‌فرد دنیا است زیرا از یکی از سریع‌ترین سیستم‌های تمیزکننده‌ بهره می‌برد و می‌تواند در مدتی کوتاه کثیفی‌ها و جرم‌های خشک‌شده را تمیز کند. سازنده‌ی Roborock S7 می‌گوید این جاروبرقی عملکرد تمیزتری از تمامی محصولات مشابه بازار دارد.

جاروبرقی رباتیک روبوراک اس 7 / Roborock S7 مدل مشکی نمای چپ جلو

Roborock S7 فناوری هوشمند جدیدی دارد که از VibraRise نشئت می‌گیرد و تضمین می‌دهد به‌هنگام شناسایی فرش، خودش را غیرفعال و از جایش بلند کند. بهره‌مندی از این سیستم بدین‌معنی است که کاربران مجبور نیستند قسمت‌هایی ویژه در خانه تعیین کنند که  جاروبرقی هوشمند به آنجا نرود. این قابلیت باعث می‌شود Roborock S7 به‌‌طور یکپارچه و به‌سرعت در بین حالت جاروبرقی و جاروی عادی جابه‌جا شود. 

جاروبرقی جدید Roborock S7 قدرت مکش بسیار بیشتری از مدل قبلی دارد و می‌تواند کثیفی‌های نفوذکرده به عمق فرش را نیز بیرون بکشد. این جاروبرقی رباتیک به‌لطف بهره‌مندی از باتری تقویت‌شده‌ی ۵،۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی بدون نیاز به شارژ می‌تواند حداکثر سه ساعت مداوم خانه را تمیز کند.

جاروبرقی Roborock S7 را می‌توان ازطریق اپلیکیشن ویژه‌ی آن روی iOS و اندروید کنترل کرد که رابط کاربری راحتی دارد. اپلیکیشن مذکور به کاربران امکان می‌دهد نقشه‌ای را لحظه‌به‌لحظه از محل حضور جاروبرقی ببینند. در این نقشه، می‌توانید مناطقی را تعیین کنید که جاروبرقی نباید به آنجا برود و کارهای دیگری انجام دهید.

جاروبرقی رباتیک روبوراک اس 7 / Roborock S7 روی فرش کنار مبلمان

همچنین، می‌توانید ساعت مشخصی در روز را برای آغاز به ‌کار جاروبرقی تعیین کنید تا در زمان بازگشت به خانه همه‌جا تمیز باشد. درصورتی‌که Roborock S7 در جایی گیر کند یا به هر دلیلی به‌کمک نیاز داشته باشد، نوتیفیکیشنی ازطریق اپلیکیشن به روی گوشی می‌فرستد. امکان کنترل این جاروبرقی رباتیک ازطریق گوگل هوم و آمازون الکسا و سیری نیز وجود دارد. 

مدل‌های پیشین جاروبرقی‌های Roborock نیز می‌توانستند در نقش جاروبرقی و جاروی عادی ظاهر شوند؛ اما کاربران برای بهره‌مندی از تمامی مزایای دستگاه مجبور بودند به‌صورت دستی برخی قطعات را به آن وصل و برخی دیگر را از آن جدا کنند. Roborock S7 در اکثر مواقع به کاربر نیازی ندارد و همین موضوع باعث می‌شود استفاده‌کردن از آن دردسر خاصی نداشته باشد. جاروبرقی رباتیک Roborock S7 قرار است ۲۴ مارس ۲۰۲۱ (۴ فروردین ۱۴۰۰) با قیمت ۶۴۹ دلار دردسترس قرار بگیرد.

جاروبرقی رباتیک روبوراک اس 7 / Roborock S7 به همراه داک

شرکت تولیدکننده‌‌ی Roborock S7 قصد دارد داک ویژه‌ای برای این جاروبرقی عرضه کند که به Roborock S7 امکان می‌دهد بدون نیاز به دخالت کاربر، محتویات خود را خالی کند. در‌حال‌حاضر، قیمت و تاریخ عرضه‌ی این داک اعلام نشده است؛ بااین‌حال، S7 نخستین جاروبرقی سازگار با آن خواهد بود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی جاروبرقی رباتیک روبوراک اس ۷ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات