ال جی سری جدید جاروبرقی های CordZero را با قابلیت واقعیت افزوده در CES 2016 معرفی می‌کند

دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی نیز همچون کمپانی هموطن خود در کنار تولید گوشی‌های هوشمند، انواع لوازم خانگی را نیز روانه‌ی بازار می‌کند. این کمپانی کره‌ای اعلام کرده که سری جدید محصولات CordZero را معرفی خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال جی را باید یکی از کمپانی‌هایی خواند که علاوه بر انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، به تولید لوازم خانگی و تلویزیون‌ها نیز می‌پردازد. این کمپانی اعلام کرده که نسل جدید جاروبرقی‌های سری CordZero را در نمایشگاه CES 2016 معرفی خواهد کرد.

از جمله‌ی مهم‌ترین لوازم خانگی که ال‌جی در جریان نمایشگاه محصولات مصرفی آمریکا معرفی خواهد کرد، HOM-BOT Turbo Plus است که در واقع یک جاروبرقی هوشمند مجهز به قابلیت‌هایی نظیر واقعیت افزوده است. محصول جدید ال‌جی را باید اولین جاروبرقی خواند که از ویژگی واقعیت مجازی استفاده می‌کند. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که کمپانی کره‌ای از CordZero Canister، جاروی دستی این کمپانی در کنار CardZero Bedding Cleaner رونمایی خواهد کرد. تمام محصولاتی که به آن‌ها اشاره کردیم جزء سری CardZero هستند که ال‌جی نسل جدید آن‌ها را در جریان نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی لاس وگاس معرفی خواهد کرد.

همانطور که اشاره کردیم ال‌جی محصولات جدید خود را مجهز به قابلیت واقعیت افزوده که در این محصولات با نام Home-Joy معرفی خواهد کرد. از جمله‌ی قابلیت‌های جذاب جارو‌های جدید ال‌جی، امکان صدور دستورات با استفاده از دوربین گوشی‌هوشمند است. به بیان بهتر کاربر می‌تواند با استفاده از دوربین هر نوع گوشی هوشمندی که در اختیار دارد، محلی را که در نظر دارد برای پاک شدن به جارو نشان دهد. ال‌جی روی این جارو سه سنسور دوربین قرار داده که با استفاده از آن جارو قادر است محل‌هایی را که تمیز کرده از مناطقی که هنوز دست نخورده باقی مانده، تفکیک کند. همچنین باید به قابلیت‌های دیگری نظیر Home-View و Home-Gaurd اشاره کرد. ویژگی اول تصاویر ثبت شده توسط سنسور‌های تصویری جارو را به گوشی‌هوشمند انتقال داده و دومی به عنوان یک سیستم امنیتی در منزل عمل خواهد کرد. جاروی جدید ال‌جی قادر است با بهره‌گیری از سنسور‌های تصویری خود تصاویری را از محیط منزل به گوشی‌هوشمند کاربر ارسال کرده و در صورت وجود حرکت در محیط، آن‌ها را نیز تشخیص دهد. در این جارو از سیستم Robonavi استفاده شده که هدف از آن بهبود عملکرد پردازنده‌ی دو هسته‌ای تعبیه شده در این جارو است.

بایددید که محصول جدید ال‌جی چگونه خواهد بود؟ با توجه به ویژگی‌های این جاروهای جدید، به نظر می‌رسد با یک محصول بسیار جذاب روبرو خواهیم شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات