کمپانی بوش از لوازم خانگی جدید خود در ایفا 2015 رونمایی کرد

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
مطالعه 6 دقیقه
برند بوش را تقریبا همه می‌شناسند و از کیفیت و زیبایی محصولات این کمپانی آلمانی باخبرند. بوش در جریان رویداد ایفا ۲۰۱۵ برلین از جدیدترین لوازم خانگی خود رونمایی کرد که نه تنها همچون گذشته زیبا و جذاب هستند، بلکه به آخرین تکنولوژی‌های روز نیز مجهز شده‌اند.
تبلیغات

 کمپانی بوش که سالها است در زمینه‌ی تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت دستی بر آتش دارد، امسال نیز با دست پر وارد ایفا ۲۰۱۵ شده که در وطن خودش برگزار می‌شود. بوش در این رویداد محصولات متنوعی را معرفی کرد که از مهمترین آنها می‌توان به اجاق گاز صفحه‌ای مجهز به سنسورهای مختلف، یخچال مجهز به دوربین شبکه، ماشین لباسشویی از بین برنده‌ی جرم‌ها و باکتری‌ها و قهوه‌ساز اتوماتیک اشاره کرد.

oven1
oven3

ابتدا بوش سری ۸ فر و اجاق گاز صفحه‌ای خود را معرفی کرد که به کمک این اجاق گاز امکان تنظیم دما در هر قسمتی که مد نظر شما باشد وجود دارد و می‌توانید مشخص کنید که به طور همزمان هم آب جوشانده شود و هم تابه‌ی خیس کنار آن خشک شود. ولی مهمترین قسمت مربوط به جایی است که می‌توانید به کمک سنسورهای موجود در این گاز صفحه‌ای بهترین دما را برای ظرف خود و غذایی که می‌پزید انتخاب کنید. می‌توانید تکه گوشت استیک خود را روی گاز گذاشته تا سنسورها دمای آن را تشخیص داده و برنامه‌ی پخت شامل زمان و دمای مورد نظر را ارائه کند!

oven5
oven4

در کنار این گاز صفحه‌ای و انواع فرها، بوش از مخلوط‌کن و همزن جدید خود نیز رونمایی کرد که طراحی زیبا و جذابی دارند. مخلوط‌کن ۱۰۰۰ واتی MUM 5 دارای تیغه‌ی سه جهته همزمان است که در رنگ‌بندی جذاب وارد بازار می‌شود.

mixer
blender

اما به جز گاز صفحه‌ای هوشمند بوش، جذاب‌ترین بخش کنفرانس این شرکت به یخچال فریزرهایش مربوط می‌شود که از سیستم اتوماسیون خانگی این کمپانی موسوم به Home connect بهره می‌برد. به کمک دوربینی که داخل در این یخچال‌ها قرار گرفته می‌توانید همواره تصاویری از محتوای داخل آنها داشته باشید تا به عنوان مثل اگر هنگام خرید فراموش کردید چه چیزی باید تهیه کنید، براساس تصویر ارسال شده روی گوشی هوشمند یا تبلت خود یادتان باشد دنبال چه چیزی هستید.

ref1

نکته جالب‌تر مربوط به محل قرارگیری این دوربین است که می‌تواند به سادگی تمام فضای داخل یخچال به ویژه‌ گوشه‌ها، داخل قفسه‌ها و کشوها را پوشش دهد. اگر چه این سیستم خیلی جدید نیست ولی از دوربین داخل گاز (Oven Cam) آ.اِ.گ خیلی کاربردی‌تر است!

ref3

از جمله بهینه‌سازی‌های صورت گرفته روی یخچال فریزرهای جدید بوش می‌توان با طراحی جدید سیستم خنک‌کننده، رطوبت کشوها و سیستم کنترل دمای VitaFresh و NoFrost اشاره کرد.

wash1

محصول بعدی بوش در ایفا ۲۰۱۵ سری ۸ ماشین‌ لباسشویی این کمپانی مجهز به فناوری از بین برنده‌ی میکروب‌ها به نام ActiveOxygen است که تا ۹۹.۹۹ درصد باکتری‌های روی لباس را از بین می‌برد. امکان فعال کردن دستی این سیستم با دکمه مخصوص یا به صورت اتوماتیک در هر بار شستشو وجود دارد و با فعال‌سازی این سیستم لباس‌ها دو برابر قبل تمیزتر می‌شوند یک بار هنگام شستشو و یک بار پیش از آب‌کشی و خشک‌کردن. برخلاف دیگر برنامه‌های شستشوی آنتی‌باکتریال، سیستم اکتیو اکسیژن (اکسیژن فعال) بوش بسیار سریع بوده و کلا فرایند شستشو در ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.‌ این لباسشویی در آب سرد نیز عملکرد بی‌نقصی دارد.

ماشین‌ لباسشویی‌های سری ۸ بوش به کمک سیستم EcoSilenceDrive کاملا نرم و بی‌صدا کار می‌کنند و به کنترل پنل LED مجهز شده‌اند. ضمن اینکه به کمک سیستم بخار Sensixx DS83 ProHygienic امکان از بین رفتن ۹۹.۹۹ درصد باکتری‌ها فراهم می‌شود که به گفته‌ی بوش برای اولین بار در دنیا این اتفاق رخ می‌دهد.

app2

بوش برای یکپارچه‌سازی لوازم خانگی خود از اپلیکیشن هوم کانکت استفاده می‌کند و با بهینه‌سازی صورت گرفته این اپلیکیشن روی پلی‌استور گوگل و اپ‌استور اپل قرار می‌گیرد تا بتوانید بعد از این بروزرسانی هر کدام از لوازم خانگی متصل به این شبکه را روشن و خاموش کرده و هشدارهای مربوط به مراحل شستشوی ظروف یا لباس‌ها را مشاهده کنید. هوم کانکت نیز مانند اپلیکیشن My AEG الکترولوکس انوع برنامه‌های مختلف را برای شستشوی ظروف و البسه ارائه می‌کند تا بتوانید از راه دور عملیات شستشو را آغاز کنید.

app1

اما ارزش‌های این اپلیکیشن هنگام استفاده از قهوه‌ساز بیش از پیش مشخص می‌شود که می‌توانید از بین هزاران دستور درست کردن قهوه، گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد از آماده شدن آن را میل کنید. ضمن اینکه وقتی زمان تمیز کردن دستگاه فرا برسد این اپلیکیشن به شما هشدار خواهد داد.

نظر شما درباره‌ی لوازم خانگی جدید بوش چیست؟

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات