Sleep Number از تخت‌ خواب هوشمند مخصوص کودکان رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مهم‌ترین و قابل توجه‌ترین اتفاقات CES سال گذشته، رونمایی شرکت Sleep Number از تخت‌خواب‌های هوشمند بود. این شرکت این بار در CES 2015 تخت‌خواب‌ هوشمند جالبی را مخصوص کودکان معرفی کرده است.
تبلیغات

این تخت‌خواب هوشمند که SleepIQ نام دارد، علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های نسخه مخصوص بزرگسالان، قابلیت‌های ساده و جالبی برای کنترل هرچه بیشتر والدین بر نحوه خواب کودک دارد.

این تخت‌خواب با اتصال به داشبود ارائه شده توسط شرکت سازنده، به والدین این اجازه را می‌دهد تا مقدار ساعات خواب کودک خود را مشاهده کنند و در صورت تکان خوردن بیش از حد او در تخت‌خواب، او را آگاه سازد. همچنین میزان سفتی این تخت‌خواب قابل تغییر است تا بنا بر سن و سایر مشخصات کودک، این مشخصه را تغییر داد. مانند تخت‌خواب هوشمند ویژه بزرگسالان، این تخت هم قابلیت تنظیم بلندی ناحیه زیر سر را برای خواندن کتاب یا قصه‌های شبانه دارا است. یکی دیگر از نکات قابل توجه این تخت‌خواب هوشمند این است که چراغ‌های تعبیه شده در ناحیه تحتانی آن هنگامی که کودک تخت‌خواب را ترک می‌کند، روشن می‌شود و این اجازه را به والدین می‌دهد تا چراغ‌های موجود در تخت‌خواب را از راه دور کنترل کنند.

این تخت‌خواب هوشمند سال جاری با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات