صعود به بالای یک برج اداری با استفاده از جارو برقی ال‌ جی CORDZERO

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
Sierra Blair-Coyle، صخره‌‌نورد حرفه‌ای اهل اسکاتلند، در اقدامی جالب با استفاده از دو دستگاه جارو برقی مدل CordZero ساخت ال‌‌جی که به پشت خود بسته بود، توانست از یک برج ۱۴۰ متری صعود کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

صعود از یک برج ۱۴۰ متری به لطف وجود موتور اینورتر هوشمند و فناوری باتری پیشرفته امکان‌پذیر شد.

بلر-کویل از عملکرد قدرتمند فناوری CORDZERO ال‌جی با استفاده از یک دستگاه که از پدهای مکنده‌ی سبک و همچنین باتری پرقدرت لیتیوم‌یون تشکیل شده، برای بالا رفتن از این برج بهره برد.

وی از دو جاروبرقی مخزنی برای بالارفتن از یک ساختمان اداری ۳۳ طبقه استفاده کرد. این جاروبرقی‌های پرقدرت و بی‌سیم توانستند مکش کافی برای تحمل وزن بلر-کویل را ایجاد کنند تا او به پشت بام برسد. بلر-کویل این صعود را طی ۳۰ دقیقه انجام داد و تنها یک بار برای تعویض جاروبرقی‌ها متوقف شد و توانست با موفقیت اولین نفری باشد که این کار را انجام می‌دهد.

 موتور اینورتر هوشمند ال‌جی که ترکیبی از راندمان و دوام بالا در بدنه‌ای کوچک است، عملکردی قدرتمند را در بین جاروبرقی‌های بی‌سیم دارد. این موتور اینورتر هوشمند ۲۸ درصد کوچک‌تر، ۲۴ درصد سبک‌تر و ۱۳ درصد کارآمدتر از موتورهای جاروبرقی‌های معمولی است. قدرت این موتور توسط باتری لیتیوم‌یون پرقدرت ۸۰ ولت PowerPack تامین می‌شود که در حالت معمولی بعد از یک بار شارژ ۴ ساعته، تا ۴۰ دقیقه کار می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات