با لوازم خانگی لوکس سری Signature ال‌جی آشنا شوید

سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
ال جی در ابتدای سال میلادی از سری جدید لوازم خانگی خود با نام برند LG Signature رونمایی کرد. محصولات این سری از کیفیت ساخت عالی در کنار جدیدترین فناوری‌های روز دنیا بهره می‌برند و جزء لوازم خانگی لوکس به شمار می‌روند.
تبلیغات

ال‌جی در نمایشگاه CES 2016 سری جدیدی از محصولات خود با نام LG SIGNATURE را معرفی کرد. هفته‌ی گذشته و در نشست خبری ال‌جی با خبرنگاران ایرانی در شهر سئول، کمپانی کره‌ای این محصولات را به نمایش گذاشت. ال‌جی در سری سیگنچر خود یک تلویزیون OLED با قابلیت پخش تصاویر HDR 4K، یک ماشین لباس‌شویی دوقلوی پیشرفته، یخچال فریزر چهار در، تصفیه‌کننده‌ی هوای هیبریدی و ماشین ظرف‌شویی مجهز به تکنولوژی بخار را عرضه کرده است. با این حال ال‌جی می‌گوید در آینده محصولات بیشتری به این سری اضافه خواهند شد. اما چه چیز محصولات سری سیگنچر را از دیگر محصولات بازار متمایز می‌کند؟

تلویزیون OLED با قابلیت HDR 4K

lg signature oled tv 1c4b6

تلویزیون OLED جدید در سری سیگنچر از طراحی بسیار ساده اما فوق‌العاده جذابی بهره می‌برد. بدنه‌ی بسیار باریک این تلویزیون به همراه پایه‌ی جذاب آن باعث شده است تا این تلویزیون OLED به محصولی خواستتنی تبدیل شود. پنل OLED این تلویزیون تنها ۲.۵۷ میلی‌متر ضخامت دارد که با یک شیشه‌ی محافظ باریک در جلو و پشت پوشیده شده است. پشت این پنل این تلویزیون، هیچ قطعه‌ای وجود ندارد تا طراحی یکنواخت و باریک آن بیشتر جلوه کند و در عوض ال‌جی همه چیز را در پایه‌ی تلویزیون جا داده است. اسپیکرها، بردهای الکترونیکی، درگاه‌ها و قطعات دیگر همگی در پایه‌ جاسازی شده‌اند. این پایه خود ۱۸۰ درجه می‌چرخد تا در صورت تمایل بتوانید تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید. 

LG OLED Signature
LG Signature OLED TV
LG Signature OLED TV

این تلویزیون OLED نه تنها از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند، بلکه قادر به پخش تصاویر در حالت HDR است که کیفیت تصویر خارق‌العاده را در این تلویزیون ممکن می‌کند. پنل این تلویزیون ۱۰ بیتی است و سیستم‌عامل WebOS 3.0 بر روی آن نصب شده است.

ماشین لباسشویی جدید ال‌جی

lg signature washing machine us 09272

ماشین لباسشویی این سری از نوع دوقلو است. این ماشین لباس‌شویی در واقع ترکیبی از دو ماشین است که یکی برای لباس‌های کم مانند لباس‌های زیر طراحی شده و ظرفیت بسیار کمتری دارد و متقابلا در زمان شست و شو، آب و انرژی کمتری مصرف می‌کند و بخش اصلی نیز همچون دیگر ماشین‌های لباس‌شویی برای شستشوی حجم بیشتر لباس‌ها استفاده می‌شود. امکان کنترل ماشین‌لباس‌شویی و برنامه‌ی شستشوی آن از طریق صفحه‌ی لمسی و همچنین گوشی‌های هوشمند وجود دارد. صفحه لمسی نیز با بدنه‌ی شیشه‌ای یکپارچه شده است تا طراحی کلی ماشین حفظ شود. 

این ماشین لباس‌شویی به موتور خطی اینورتر مجهز شده است و نه تنها مصرف بهینه‌ای دارد، بلکه انرژی بسیار کمتری در مقایسه با ماشین‌ لباس‌شویی‌های قدیمی مصرف می‌کند. 

LG Washing Machine Signature

ماشین لباسشویی LG SIGNATURE مجهز به سیستم Centum اختصاصی ال‌جی است که طول عمر این ماشین و مصرف انرژی آن را بهبود می‌بخشد. این ماشین لباسشویی حاوی یک سیستم شناوری پیشرفته نیز است که منجر به حذف نویز‌ها و لرزش‌ها در هنگام شستشو می‌شود.

یخچال‌فریزر 

یخچال فریزر چهار در ال‌جی در سری سیگنچر، به پنل نیمه شفافی مجهز شده است که در حالت عادی تیره است؛ اما با دو بار ضربه زدن به آن، شفاف می‌شود تا بدون نیاز به باز کردن درب یخچال بتوانید داخل آن را ببینید. ال‌جی می‌گوید به این ترتیب در بسیاری اوقات نیازی به باز کردن درب یخچال نخواهید داشت و در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد. ال‌جی از این نمایشگر با عنوان LG Eclipse Display یاد می‌کند و بر روی آن اطلاعاتی از قبیل دمای داخل یخچال و وقعیت یخچال یا فریزر نیز نمایش داده می‌شود. حتی دمای محیط اطراف یخچال نیز بر روی این نمایشگر نشان داده می‌شود. هر کدام از چهار در این یخچال فریزر نیز بصورت مستقل باز می‌شوند تا در مصرف انرژی بیش از همیشه صرفه‌جویی شود و دسترسی به خوراکی‌های مختلف ساده شود. 

یخچال LG Signature

در قسمت پایین یخچال سنسوری وجود دارد که اگر دست‌تان پر بود و نمی‌توانستید در یخچال را باز کنید، با نزدیک کردن پای خود در این بخش، در یخچال بصورت خودکار باز شود. 

بدنه‌ی یخچال تمام از استیل ساخته شده و از این بابت علاوه بر جلوه‌ی ظاهری زیبای آن، کیفیت و دوام بسیار خوبی نیز دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات