یخچال‌های مجهز به فناوری کمپرسور مبدل خطی LG از سوی انجمن VDE مورد تحسین قرار گرفتند

شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
یخچال‌های ال‌جی که معرف کمپرسورهای مبدل خطی این کارخانه هستند، توسط انجمن برق ، الکترونیک و فن آوری اطلاعات (VDE) به بهره‌وری در مصرف انرژی و عملکرد بی‌صدا شناخته شده‌اند. VDE یکی از بزرگترین و معتبرترین انجمن های علمی و فنی در اروپا است که با داشتن کادری مشتمل بر 500 کارمند، حدود 100.000 آزمایش را سالانه برای تولیدکنندگان بین المللی به انجام می رساند.
تبلیغات

در آزمایش های انجام شده توسط VDE به اثبات رسید که یخچال LG، شامل فناوری کمپرسور مبدل خطی در مصرف انرژی حدود 32 درصد کارآمدتر از یخچال های پیستونی است، و این کمک شایانی برای کاهش هزینه های برق است. VDE همچنین اشاره کرد که یخچال LG در مقایسه با یخچال‌های دیگری که با کمپرسور رفت و برگشتی (پیستونی) کار می‌کرد، حدود 25 درصد بی‌صدا تر بود.با سنجش صدای قسمت جلوی یخچال مشخص شد که کمپرسورهای مدل مبدل خطی به اندازه 22 دسی بل صدا ایجاد می‌کنند که این میزان معادل سطح صدا در یک اتاق خواب آرام است.

با توجه به طراحی کمپرسور مبدل خطی، مصرف کنندگان می توانند از مزایای سر و صدای کمتر و مصرف بهینه برق لذت ببرند. با استفاده از یک درایو پیستون خطی به جای درایوهای معمولی رفت و برگشتی، کمپرسور پیشرفته LG اصطکاک داخلی کمتری را ایجاد می‌کند که منجر به پایداری و دوام بیشتر می شود، همچنین نیاز به انرژی را کاهش داده و صدای کمتری دارد که علت آن کاهش نقاط اصطکاک است.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت لوازم خانگی LG اظهار داشت که «ما از تائید کیفیت استثنائی کمپرسور مبدل خطی خود توسط VDE به عنوان سازمانی معتبر، بسیار مفتخریم.» وی افزود : «از سال 2001 مدل‌های کمپرسور مبدل خطی ما رضایت و کاهش مصرف انرژی را برای مصرف کنندگان در سراسر جهان به ارمغان آورده اند. مسرت بخش است که این نوآوری نتیجه بخش بوده.»

بر اساس تست VDE میزان مصرف انرژی و سر و صدای بین مدل GBB530NSCXE با کمپرسور مبدل خطی و مدل GBB530NSQWB با کمپرسور رفت و برگشتی معمولی، این مقایسه انجام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات