ال‌جی لامپ‌های LED هوشمندی که به صورت بی‌سیم از طریق وسایل همراه کنترل می‌شوند را روانه‌ی بازار می‌کند

چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، ایده‌ی وسایل خانگی که با وسایل همراه کنترل می‌شوند دیگر یک موضوع جدید نیست. در حقیقت پیشرفت تکنولوژی‌های بی‌سیم یا وایرلس، موجب شده‌اند که تولیدکنندگان بیش از پیش برای معرفی وسایل خانگی که از طریق گوشی یا تبلت کنترل می‌شوند، تلاش کنند. این بار هم کره‌ای‌ها شدیداً مشغول کار هستند و ال‌جی در این راستا، لامپ‌های هوشمندی معرفی کرده که به صورت بی‌سیم کنترل می‌شوند. در ادامه ببینیم محصول ال‌جی چه ویژگی‌هایی دارد.
تبلیغات

کمپانی ال‌جی به تازگی اعلام کرده که روی لامپ‌های LED هوشمند کار می‌کند، لامپ‌هایی که با استفاده از بلوتوث یا WiFi می‌توان آنها را کنترل کرد. روشن کردن و خاموش کردن تنها امکان مفید نیست، حتی می‌توان نور لامپ را هم تنظیم کرد.

روشن و خاموش کردن لامپ LED هوشمند هم با لامپ‌های معمولی فرق می‌کند، می‌توان آن را طوری تنظیم کرد که به صورت خودکار در برخی ساعات روز روشن شده و پس از مدتی خاموش شود. حتی می‌توان روشن و خاموش شدن آن را با زنگ گوشی همگام‌سازی کرد.

روشن ماندن لامپ تا مدتی معین پس از خروج از منزل هم امکان‌پذیر است، لذا می‌توان وانمود کرد که هنوز در منزل هستیم.

ویژگی اندرویدی دیگر همگام‌سازی با موسیقی است، به این صورت که لامپ متناسب با موسیقی، به صورت چشمک‌زن روشن و خاموش شود.

اپلیکیشنی که برای کنترل لامپ معرفی شده، با اندروید 4.3 و iOS 6.0 به بالا سازگار است.

در مورد عمر مفید لامپ بنابر اعلام ال‌جی، اگر روزانه 5 ساعت روشن باشد، 10 سال کار خواهد کرد. لامپ هوشمند ال‌جی در کره با قیمت 35 هزار ون روانه‌ی بازار شده که معادل 32 دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات