مارک زاکربرگ هوش مصنوعی را به متاورس می‌برد

جمعه 7 شهریور 1404 - 11:00
مطالعه 1 دقیقه
NPC-های هوش مصنوعی در متاورس
متا می‌خواهد با هوش مصنوعی، شخصیت‌های متاورس را هوشمندتر کند.
تبلیغات

متا اعلام کرد، به‌زودی ابزارهای جدیدی برای توسعه‌دهندگان Horizon Worlds منتشر می‌شود که امکان ساخت کاراکترهای غیرقابل‌بازی (NPC) با هوش مصنوعی را فراهم می‌کند. این شخصیت‌ها قادر خواهند بود از طریق گفت‌وگوی صوتی با گیمرها تعامل طبیعی‌تری داشته باشند.

توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از Worlds Desktop Editor ظاهر NPC-ها، پیشینه‌ی داستانی و نحوه‌ی واکنش آن‌ها به گیمرها را شخصی‌سازی کنند. برخلاف نسخه‌های آزمایشی گذشته، این‌بار دسترسی به شخصیت‌های قابل تنظیم برای سازندگان فراهم می‌شود.

برای گیمرها، این تغییر به معنای برخورد با کاراکترهایی است که فراتر از پاسخ‌های از پیش‌نوشته‌شده، می‌توانند واکنش متناسب با موقعیت نشان دهند. متا تأکید می‌کند، این قابلیت بخشی از برنامه‌ی گسترده‌تر ادغام هوش مصنوعی با پروژه‌ی متاورس است و انتظار می‌رود جزئیات بیشتری در رویداد Connect که چند هفته‌ی دیگر برگزار می‌شود، اعلام شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات