ابزار هوش مصنوعی آمازون خرید آنلاین را ساده‌تر می‌کند

چهارشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۹:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
لوگو آمازون Amazon روی ساختمان شرکت در عصر تاریک
کاربران به‌لطف ابزار هوش مصنوعی جدید آمازون می‌توانند راحت‌تر محصول مورد نظر خود را در وب‌سایت این فروشگاه پیدا کنند.
تبلیغات

آمازون از قابلیت جدیدی به‌نام Interests رونمایی کرد که با کمک هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهد علاقه‌مندی‌ها و محدوده‌ی قیمت مد نظرشان را در وب‌سایت وارد کنند تا پیشنهادهای شخصی‌سازی‌شده‌ای دریافت کنند.

Interests قادر است درخواست‌هایی با زبان محاوره‌ای پردازش کند؛ مثلاً «ابزار و لوازم دم‌آوری برای عاشقان قهوه» یا «محصولات آرایشی از برندهای برتر.» این ویژگی با جست‌وجو در فروشگاه آمازون، پیشنهادهای مناسب را پیدا و درباره‌ی تخفیف‌ها، محصولات جدید یا موجودی مجدد، به کاربر اطلاع‌رسانی می‌کند.

خرید از آمازون گاهی شبیه جست‌وجو در دریایی بی‌پایان از گزینه‌های مناسب به‌نظر می‌رسد؛ بنابراین، Interests می‌تواند تجربه‌ای شخصی‌تر ارائه دهد و خریدکردن را ساده‌تر کند.

درحال‌حاضر، Interests فقط برای گروه محدودی از کاربران آمریکایی از طریق اپلیکیشن یا وب اپ دردسترس است. آمازون می‌خواهد طی ماه‌های آینده این ویژگی را برای تمام کاربران آمریکایی منتشر کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات