هوش مصنوعی جدید گوگل برای بهبود پاسخ‌ها، از تاریخچه جست‌وجو شما کمک می‌گیرد

شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
هوش مصنوعی گوگل جمنای / Google Gemini در داخل صفحه موبایل
هوش مصنوعی جمنای با دسترسی به تاریخچه‌ی سرچ گوگل کاربر می‌تواند پاسخ‌های شخصی‌تری تولید کند.
تبلیغات

گوگل روی مدل جدیدی از جمنای کار می‌کند که از تاریخچه‌ی جست‌وجوی شما برای شخصی‌سازی بهتر استفاده خواهد کرد. این موضوع امروز از طریق بررسی دقیق آخرین نسخه‌ی بتای اپلیکیشن گوگل فاش شده است. ویژگی جدید هوش مصنوعی جمنای، شخصی‌سازی براساس محتوا نامیده می‌شود.

به‌نظر می‌رسد که شخصی‌سازی امکانی انتخابی است و اگر آن را انتخاب کنید، وعده‌ی ارائه‌ی کمک شخصی‌سازی‌شده بر اساس تاریخچه‌ی جست‌وجوی گوگل را به شما می‌دهد. گوگل تأکید می‌کند که تنها این مدل خاص، در صورت‌ اجازه‌ی کاربر، به تاریخچه‌ی جست‌وجو متصل خواهد شد.

به‌گزارش Android Authority، در حین استفاده از جمنای، می‌توانید دسترسی آن را به تاریخچه‌ی خود قطع کنید. به‌نظر می‌رسد این مدل نتایج دقیقی بر اساس تاریخچه‌ی جست‌وجو ارائه می‌دهد؛ حداقل اگر در مورد چیزهای خاصی که جست‌وجو کرده‌اید، سؤال کنید.

ویژگی شخصی‌سازی جمنای احتمالاً زمانی مفیدتر خواهد بود که بتواند تاریخچه‌ی جست‌وجوی کاربر را در پاسخ به سؤالات عمومی‌تر بگنجاند، زیرا با توجه به دسترسی به چنین اطلاعاتی می‌تواند او را بهتر بشناسد و پاسخ‌های خود را به‌طور خاص برای او تنظیم کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

تبلیغات
پخش از رسانه
coming soon...