نسخه تجاری واتساپ به هوش مصنوعی مجهز شد

جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
لوگو واتساپ روی نمایشگر گوشی
متا قابلیت‌های هوش مصنوعی مثل پاسخ‌گویی خودکار و تبلیغات تعاملی را به واتساپ بیزنس اضافه کرد.
تبلیغات

مارک زاکربرگ در گزارش مالی سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۳، از به‌کارگیری هوش مصنوعی برای ارائه‌ی قابلیت پاسخ‌گویی خودکار در واتساپ بیزنس صحبت کرد. اکنون متا از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای نسخه‌ی تجاری واتساپ رونمایی کرده است که به مواردی مثل ساخت تبلیغات کلیکی و تولید پاسخ برای سؤالات و مشکلات متداول مشتریان کمک می‌کند.

زاکربرگ در کنفرانس Meta Conversation خاطرنشان کرد متا علاوه‌بر ساخت چت‌بات‌های کاربرمحور روی پلتفرم خود، می‌خواهد ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی بسازد که در ارتباط کسب‌وکارها با مشتریانشان به آن‌ها کمک کند.

واتساپ بیزنس

کاربران واتساپ بیزنس قادر خواهند بود از هوش مصنوعی برای ساخت تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام استفاده کنند؛ آگهی‌هایی که تعاملی هستند و کاربر می‌تواند ازطریق آن‌ها و در پلتفرم واتساپ، با کسب‌وکار مورد نظرش ارتباط برقرار کند.

به‌نوشته‌ی تک‌کرانچ، متا درحال آزمایش قابلیت ارائه‌ی پشتیبانی به مشتریان با هوش مصنوعی است که به‌طور خودکار به سؤالات مشتریان پاسخ می‌دهد. درحال‌حاضر، این شرکت قابلیت مذکور را با تعدادی از فروشگاه‌ها در هند و سنگاپور آزمایش می‌کند. غول رسانه‌های اجتماعی قصد دارد پیام‌های تولیدشده با هوش مصنوعی را برچسب‌گذاری کند تا مشتریان بدانند که با نماینده‌‌ی انسانی شرکت مورد نظرشان صحبت نمی‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات