همزمان‌ با قدرت‌نمایی ChatGPT، قابلیت جدید گوگل جمنای به‌نمایش درآمد

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
لوگو هوش مصنوعی گوگل جمنای / Google Gemini در موبایل در دست
در آستانه‌ی برگزاری مراسم گوگل I/O، ویدیو هیجان‌انگیزی از هوش مصنوعی جمنای منتشر شد.
تبلیغات

مراسم I/O 2024 امشب برگزار می‌شود و پیش از آن رویداد، گوگل نمونه‌ی اولیه‌ی مکالمه با هوش مصنوعی جمنای را به نمایش گذاشته است که به نظر می‌رسد از ویدیوی زنده استفاده می‌کند.

چت‌بات‌های هوش مصنوعی تا به امروز بیشتر روی پیام‌های متنی با تصویری متمرکز بوده‌اند، اما گوگل احتمالاً در مراسمش نسخه‌ی جدید هوش مصنوعی چندحالته‌ی جمنای را با قابلیت درک و توصیف ویدیو به نمایش خواهد گذاشت.

ویدیوی بالا، هوش مصنوعی جمنای را در گوشی گوگل نشان می‌دهد که درحال فیلمبرداری از صحنه‌ی برگزاری مراسم I/O است. کاربر در حین فیلمبرداری از جمنای می‌خواهد که چیزی را که می‌بیند به‌صورت زنده توصیف کند.

هنگامی که از جمنای در مورد حروف به‌نمایش‌درآمده روی نمایشگر حاضر در صحنه سؤال می‌شود، می‌گوید که این حروف مربوط به مراسم I/O هستند. موردی که در این ویدیو جلب توجه می‌کند طبیعی بودن گفت‌وگو با جمنای است؛ چیزی که دیروز در مراسم OpenAI و هوش مصنوعی جدید این شرکت مشابهش را دیده بودیم.

گوگل در خصوص تعامل ویدیویی با جمنای می‌گوید که فعلاً یک «نمونه‌ی اولیه» است. شاید در مراسم امشب جزئیات بیشتری در مورد جمنای و قابلیت‌های مرتبط با آن منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات