هوش مصنوعی کوپایلت به کارآموز شرکت‌ها تبدیل شده است

یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
لوگو کوپایلت مایکروسافت / Microsoft Copilot طرح گرافیکی رسمی
هوش مصنوعی کوپایلت در شرکت‌های بزرگ برای انجام فعالیت‌های ابتدایی به‌ کار گرفته می‌شود.
تبلیغات

مایکروسافت قصد دارد هوش مصنوعی کوپایلت را به‌عنوان ابزاری برای افزایش بهره‌وری شرکت‌ها به کار بگیرد. غول فناوری اهل ردموند دستیار هوش مصنوعی کوپایلت را برای مجموعه‌ی آفیس استفاده ‌‌می‌کند.

شرکت‌ها در تلاش هستند تا هوش مصنوعی را در فعالیت‌های تجاری روزمره‌ی خود به‌کار ببرند؛ اما هنوز نحوه‌ی استفاده‌ی شرکت‌ها از هوش مصنوعی برای مایکروسافت رضایت‌بخش نبوده است.

براساس گزارش ZDNet، کارمندان برخی شرکت‌های بزرگ، هوش مصنوعی کوپایلت را به‌عنوان ابزاری برای انجام فعالیت‌های ساده و ابتدایی استفاده می‌کنند و می‌توان گفت آن را به پیشرفته‌ترین کارآموز جهان از نظر برخورداری از قابلیت‌های فناورانه، تبدیل کرده‌اند.

کارمندان شرکت آمادئوس که در زمینه‌ی گردشگری فعالیت می‌کند از کوپایلت برای انجام فعالیت‌های ساده‌ای مانند رونویسی از جلسات کاری بهره می‌برند.

آمادئوس از قابلیت‌های هوش مصنوعی بسیار راضی بوده است و قصد دارد کارمندان خود را برای بهره‌گیری بهتر از هوش مصنوعی آموزش دهد؛ اما نه برای تصمیم‌گیری‌های مالی مهم یا انجام فعالیت‌های تأثیرگذار. این شرکت گردشگری، از هوش مصنوعی برای خلاصه کردن صحبت‌های کارمندان و تهیه‌ی ایمیل‌های پیش‌نویس استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات