گوشی‌های قدیمی سامسونگ این قابلیت‌های هوش مصنوعی را دریافت می‌کنند

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
پنل پشت گلکسی S22 پلاس
سامسونگ فهرست آن دسته از قابلیت‌های هوش مصنوعی را اعلام کرد که برای گوشی‌های قدیمی‌اش منتشر می‌شوند.
تبلیغات

میشال رحمان، افشاگر سرشناس حوزه‌ی موبایل، به‌نقل از شعبه‌ی بریتانیای سامسونگ می‌گوید که قابلیت‌های Circle to Search ،Live Translate ،Note Assist و Photo Assist در مجموعه‌ابزار هوش مصنوعی Galaxy AI قرار است به شماری از گوشی‌های قدیمی سامسونگ اضافه شوند.

جالب‌ترین سرویسی که در فهرست منتشرشده دیده می‌شود، Circle to Search است. این قابلیت جادویی در سری گلکسی S24 و پیکسل ۸ به شما امکان می‌دهد تا دور سوژه‌ی مدنظر خط بکشید تا جست‌و‌جو برای آن در گوگل انجام شود.

قابلیت Live Translate ترجمه‌ی زنده‌‌ی صدا را در تماس‌های صوتی امکان‌پذیر می‌کند و Note Assist شامل تعیین خودکار فرمت و خلاصه‌سازی متن‌ها در نرم‌افزار Samsung Notes است. همچنین، Photo Assist بخش‌های Edit Suggestion و Generative Edit را برای نرم‌افزار گالری ارائه می‌دهد.

سامسونگ در مراسم آنپکد امسال گفت شماری از قابلیت‌های Galaxy AI در نیمه‌ی نخست ۲۰۲۴ برای سری گلکسی S23‌، گلکسی زد فولد ۵‌، گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی تب S9 دردسترس قرار می‌گیرند. همچنین، این شرکت اعلام کرد هوش مصنوعی فقط تا پایان سال ۲۰۲۵ رایگان خواهد بود.

سامسونگ در آنپکد نگفته بود کدام بخش از قابلیت‌های Galaxy AI به گوشی‌های قدیمی راه پیدا می‌کند. حالا که فهرست قابلیت‌ها را می‌دانیم، نبود ویژگی‌های Writing Assist ،‌Interpreter ،‌Summarize and Translate و Generative wallpaper و Instant Slow-Mo برایمان جالب به‌نظر می‌رسد.

غول کره‌ای صنعت موبایل امسال با رونمایی سری گلکسی S24 به‌شدت روی هوش مصنوعی متمرکز شده است. قیمت گوشی سامسونگ در مدل‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس تغییر نکرد؛ اما قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 اولترا ۱۰۰ دلار گران‌تر از نسل قبل شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات