با این هوش مصنوعی، صدای سفارشی برای خودتان بسازید

پنج‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
برنامه هوش مصنوعی ساخت صدا Voicemod
Voicemod به کاربران اجازه می‌دهد تعداد نامحدودی صدای سفارشی براساس جنسیت، سن و لحن گفتار ایجاد کنند.
تبلیغات

هوش مصنوعی به هرکسی اجازه می‌دهد صدایی شبیه جو روگان یا خواننده‌ی مورد علاقه‌اش داشته باشد. اکنون ابزار جدیدی به‌نام Voicemod دردسترس قرار گرفته که به کاربران اجازه می‌دهد صدای هوش مصنوعی سفارشی خود را ایجاد کنند. درواقع شما می‌توانید با این برنامه‌ی جذاب، صداهای منحصربه‌فردی بسازید و آن‌ها را با سایر افراد به‌اشتراک بگذارید.

Voicemod برنامه‌ی شبیه‌سازی صدا با هوش مصنوعی است که محبوبیت بسیار بالایی بین گیمرها و استریمرها دارد. این ابزار قبلاً بیش‌از ۱۰۰ گزینه برای صداهای هوش مصنوعی ازجمله شخصیت‌های فانتزی محبوب، بازیگران مشهور، فضانوردان و حتی شخصیت‌های اصلی ریک و مورتی را ارائه می‌داد.

کاربران Voicemod اکنون می‌توانند از ویژگی AI Voice Creator برای ساخت صداهای مصنوعی سفارشی براساس سن، جنسیت و لحن بیان استفاده کنند. علاوه‌بر این می‌توانید از عملکرد Voicelab برای تنظیم دقیق ترین صداهای مصنوعی بهره بگیرید و برای اعمال تغییرات زیر و بم، فرکانس و جلوه‌های صوتی، دیگر به نرم‌افزارهایی مثل Audacity نیز نیاز نخواهید داشت.

برنامه هوش مصنوعی ساخت صدا Voicemod

Voicemod ابزاری ایجاد کرده که به شما اجازه می‌دهد صدای مورد نظرتان را براساس یکی از شخصیت‌های کنونی بسازید و سپس پارامترها و جلوه‌های مختلف را تنظیم و صدایی کاملاً جدید ایجاد کنید. درنهایت می‌توان صدای سفارشی و شخصی‌سازی‌شده را از طریق Community Voices با دیگران به‌اشتراک گذاشت.

شرکت‌ها با فراگیرتر شدن فناوری صدای هوش مصنوعی، با موانع قانونی زیادی مواجه نیستند زیرا اکثر صداها حق کپی‌رایت ندارند. ابزارهای هوش مصنوعی شبیه‌ساز صدا‌ می‌توانند با تکرار تعداد بی‌پایانی از صداهای معروف واقعی و تخیلی، به ساخت تعداد نامحدودی صدای جدید کمک کنند.

Voicemod درحال حاضر برای macOS، ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ منتشر شده است و می‌توانید آن را روی لپ تاپ یا کامپیوترتان دانلود و نصب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات