حالا می‌توانید بدون خرید شماره مجازی اکانت ChatGPT بسازید

چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
ربات چت جی پی تی ساخت Open AI
کاربران ایرانی اکنون می‌توانند بدون نیاز به خرید شماره‌ی مجازی فقط با ایمیل خود در ChatGPT ثبت‌نام کنند.
تبلیغات

OpenAI با معرفی ChatGPT، طوفانی در حوزه‌ی فناوری ایجاد کرد. این چت‌بات هوش مصنوعی ابتدا فقط ازطریق شماره موبایل قابل دسترس بود و به‌همین دلیل بسیاری از کاربران ایرانی امکان ثبت‌نام در سرویس مذکور را نداشتند. اکنون امکان ساخت اکانت در ChatGPT بدون نیاز به شماره تلفن و فقط با استفاده از ایمیل وجود دارد.

صفحه ثبت نام ChatGPT بدون نیاز به شماره تلفن

ثبت‌نام بدون نیاز به شماره‌ تلفن در ChatGPT به‌خصوص برای کاربران ایرانی بسیار جذاب است زیرا قبلاً برای انجام اینکار به خرید شماره‌ی مجازی نیاز بود. بدین‌ترتیب فقط با ساخت ایمیل رایگان در جیمیل یا هر سرویس‌ دهنده‌ی ایمیل دیگر می‌توانید از ChatGPT استفاده کنید. همچنین می‌توانید از ایمیل کنونی خود برای ورود به این چت‌بات هوش مصنوعی استفاده کنید. برای آموزش مراحل ساخت پست الکترونیکی، سری به مقاله‌ی چگونه ایمیل بسازیم بزنید.

ChatGPT درحال حاضر ۱۰۰ میلیون کاربر فعال هفتگی دارد که علاقه‌ی بسیار زیاد مردم سرتاسر جهان به این چت‌بات را نشان می‌دهد.

اگر تاکنون به‌دلیل دراختیار نداشتن شماره‌ی مجازی یا شماره تلفن خارج از کشور ایران امکان دسترسی به این هوش مصنوعی جذاب را نداشتید، حالا وقتش رسیده با ایمیل خود به‌راحتی و بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای به دنیای ChatGPT قدم بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات