اپل پنسل پرو معرفی شد؛ پیشرفته‌تر از همیشه با ژست‌های فشاری

سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
قلم اپل پنسل پرو
اپل در رویداد Let Loose افزون‌بر مدل‌های جدید آیپد، از اپل پنسل پرو با ویژگی‌های پیشرفته رونمایی کرد.
تبلیغات

اپل امروز علاوه‌بر مدل‌های جدید آيپد، نسل جدید اپل پنسل را رسماً معرفی کرد. این محصول که اپل پنسل پرو نام دارد، حالا با مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته همراه شده است تا محبوب‌ترین وسیله‌ی جانبی آیپد‌ها دوست‌داشتنی‌تر از هر زمان دیگری شود.

اپل پنسل پرو مثل مدل‌ قبلی این محصول از قابلیت شارژ و اتصال مغناطیسی به لبه‌ی آیپد پشتیبانی می‌کند و در صورتی‌که آن را گم کنید با ویژگی Find My به‌راحتی قابل‌ردیابی خواهد بود.

قلم اپل پنسل ۲۰۲۴
Apple

از دیگر ویژگی‌های اپل پنسل پرو می‌توان به پشتیبانی از ژست‌های فشاری جدید و بازخورد لامسه‌ای اشاره کرد که کار با آن را در اپلیکیشن‌های مختلف لذت‌بخش‌تر و کاربردی‌تر می‌کند.

طبق اعلام اپل، حسگر حساس به فشار اپل پنسل پرو به شما اجازه می‌دهد با فشار دادن آن در اپلیکیشن‌های گرافیکی، پالت جدیدی باز کنید و ابزارها، ضخامت خطوط و رنگ‌ها را تغییر دهید. علاوه‌بر این، حسگر ژیروسکوپ جدید به کاربر اجازه می‌دهد با چرخاندن اپل پنسل پرو، ابزارهای قلم و قلم‌های شکل‌دار را کنترل کند.

یکی دیگر از امکانات جالب اپل پنسل پرو این است که با دوبار ضربه‌ی آهسته روی قلم، می‌توانید به‌سرعت بین ابزارهایی مثل مداد و پاک‌کن جابه‌جا شوید.

اپل پنسل پرو با مدل‌های ۲۰۲۴ آیپد پرو و آیپد ایر که در رویداد امروز اپل معرفی شدند سازگاری دارد. قیمت این محصول ۱۲۹ دلار تعیین شده و از امروز قابل سفارش است. عرضه‌ی نسل جدید اپل پنسل از هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات