شارژر ۲۴۰ وات پیشرفته ریلمی با قیمت بسیار عجیب رونمایی شد

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شارژر ریلمی SUPERVOOC 240W
شارژر ۲۴۰ واتی جدید ریلمی طراحی جمع‌وجوری دارد و از استانداردهای شارژ سریع متعددی پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

ریلمی شارژر جدیدی به نام SUPERVOOC 240W را به خط تولید شارژرهای خود اضافه کرد. این شارژر قدرتمند امکانات متعددی دارد و با انواع دستگاه‌ها سازگار است.

شارژر ۲۴۰ وات ریلمی از طراحی سفید کلاسیک و فرمی باریک و زیبا بهره می‌برد. ابعاد این محصول ۵۷٫۸۲ در ۵۷٫۹۴ در ۳۰٫۳۹ میلی‌متر است و وزنش به ۱۷۳ گرم می‌رسد. بدنه‌ی شارژر ریلمی ترکیبی از دو ماده‌ی مات و براق است که خطی در بخش میانی آن دیده می‌شود.

برای راحتی کاربران، در قسمت جلو و پشت شارژر ریلمی SUPERVOOC 240W، فرورفتگی کوچکی تعبیه شده است، البته دوشاخه‌ی برق آن ثابت است و قابلیت جمع‌شدن ندارد و برای حمل‌ونقل چندان ایدئال به‌نظر نمی‌رسد.

شارژر ریلمی SUPERVOOC 240W
Realme

استفاده از فناوری GaN (گالیم نیترید)، یکی از مزیت‌های اصلی شارژر SUPERVOOC 240W محسوب می‌شود. این فناوری با تراکم توان ۲٫۳۴ وات بر سانتی‌متر‌مکعب، امکان ساخت شارژری کوچک‌تر و جمع‌وجورتر را با حفظ توان خروجی بالا فراهم کرده است.

ریلمی به ایمنی SUPERVOOC 240W نیز توجه ویژه‌ای داشته است و این شارژر ۲۴۰ واتی را با گواهی ایمنی شارژ سریع TUV Rheinland عرضه می‌کند. این شارژر ازنظر تطبیق‌پذیری نیز عملکرد درخشانی دارد. شارژر مذکور با همه‌ی دستگاه‌های سازگار با پروتکل SuperVOOC کار می‌کند و می‌تواند طیف وسیعی از مدل‌های گوشی ریلمی را با حداکثر سرعت شارژ کند.

شارژر ریلمی SUPERVOOC 240W از پروتکل‌های شارژ سریع دیگری نظیر QC 3.0 ،VOOC ،SuperVOOC PD3.0 و حتی SVOOC 240W پشتیبانی می‌کند.

شارژر SUPERVOOC 240W ریملی ترکیبی از سرعت شارژ فوق‌العاده، طراحی جمع‌وجور و سازگاری گسترده با استانداردهای مختلف شارژ سریع را ارائه می‌دهد. قیمت شارژر مذکور ۴۲ دلار است و در چین ازطریق پلتفرم JD.com به‌فروش می‌رسد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات