دسته بازی پیشرفته ریزر برای گوشی و کامپیوتر رونمایی شد

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
دسته بازی ریزر Kishi Ultra در دست کاربر
دسته‌ی بازی جدید ریزر با نام Kishi Ultra از موتور ویبره بهره می‌برد و با کامپیوتر، گوشی هوشمند و تبلت سازگار است.
تبلیغات

ریزر از جدیدترین دسته‌ی بازی خود به نام Kishi Ultra رونمایی کرد. این محصول چندمنظوره با دستگاه‌های مختلف سازگاری دارد و از درگاه USB-C داخلی بهره می‌برد؛ به‌بیان دیگر دسته‌ی بازی جدید ریز با سری آیفون ۱۵ و همچنین اکثر گوشی‌های هوشمند اندرویدی کار می‌کند.

محصول جدید ریزر برای کار با گلکسی زد فولد ۵ و سایر گوشی‌های تاشدنی بهینه شده است و امکان اتصال به آیپد مینی ۲۰۲۱، تبلت‌های اندرویدی ۸ اینچی و کامپیوتر را دارد.

یکی از قابلیت‌های جالب دسته‌ی بازی Kishi Ultra، استفاده از فناوری بازخورد هپتیک فراگیر ریزر موسوم‌به Sensa HD است. طبق ادعای ریزر، قابلیت مذکور می‌تواند هر صدایی را، چه از بازی و چه از فیلم یا موسیقی، به لرزش‌های کنترلر تبدیل کند.

دسته بازی ریزر Kishi Ultra
Razer

پیش‌از این، شاهد استفاده از فناوری Sensa HD در صندلی گیمینگ مفهومی Project Esther بودیم و Kishi Ultra اولین محصول تجاری ریزر محسوب می‌شود که از بازخورد لرزشی Sensa بهره می‌برد. البته فناوری لرزشی دسته‌ی بازی ریزر درحال‌حاضر فقط با اندروید ۱۲ به بالا و ویندوز ۱۱ سازگاری دارد و روی iOS پشتیبانی نمی‌شود. یک جفت چراغ کوچک RGB نیز زیر استیک‌های کنترلر تعبیه شده است.

برای استفاده از Kishi Ultra باید اپلیکیشن Razer Nexus را روی اندروید یا iOS نصب کنید. این اپلیکیشن می‌تواند بازی‌های موبایل را اجرا کند و دسترسی به سرویس‌های اپل آرکید، ایکس‌ باکس گیم‌پس و گوگل پلی‌ استور را ارائه می‌دهد.

دسته بازی ریزر Kishi V2
Razer

ریزر نسخه‌ی ارزان‌تر دسته‌ی بازی جدید خود را نیز با نام Kishi V2 با درگاه USB-C برای آیفون ۱۵ و اندروید رونمایی کرده است. این محصول مثل Kishi Ultra از اجرای بازی‌ها روی کامپیوتر و تبلت اپل پشتیبانی می‌کند و باید با اتصال سیمی از آن استفاده کنید.

قیمت دسته بازی ریزر Kishi Ultra معادل ۱۵۰ دلار و قیمت دسته بازی Kishi V2 معادل ۹۹ دلار است. هر دو کنترلر جدید ریزر هم‌اکنون در فروشگاه‌ها یا به صورت آنلاین دردسترس مشتریان قرار دارند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات