صندلی گیمینگ دکتر اختاپوس؛ دروغ آوریل ریزر!

دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدل مفهومی صندلی گیمینگ ریزر Cthulhu از نمای جلو و بازوهای رباتیک
صندلی گیمینگ جدید ریزر که هرگز تولید نمی‌شود، از شخصیت دکتر اختاپوس الهام گرفته است.
تبلیغات

ریزر از مدل مفهومی صندلی گیمینگ Cthulhu رونمایی کرد. این صندلی عجیب که رونمایی‌اش با یکم آوریل (۱۳ فروردین) مصادف شده، دارای هشت بازوی رباتیک است و با هوش مصنوعی کار می‌کند تا انتظارات هر گیمر را برآورده و آن‌ها را از ترک صندلی بی‌نیاز کند. این صندلی هرگز تولید نمی‌شود.

Cthulhu دارای ویژگی‌هایی است که وقفه‌های رایج هنگام بازی‌کردن را برطرف می‌کنند. سیستم ماساژ برای آرامش کاربران و رفع خستگی آن‌ها در نظر گرفته شده است. حتی صندلی می‌تواند غذا برای کاربر سفارش دهد و با افکار او کنترل شود و به‌لطف سیستم اصلاح، به بهداشت شخصی گیمرها کمک کند.

نمایش قابلیت‌های صندلی گیمینگ ریزر Cthulhu

بازوهای رباتیک توسط تراشه‌‌ای خیالی به‌نام Skynapse که ازطریق مجموعه‌ای از داده‌های عظیم آموزش داده شده است قدرت می‌گیرند. با این حال کاربر کنترلی روی اقدامات هوش مصنوعی آن ندارد. در واقع صندلی خودش یاد می‌گیرد و سازگار می‌شود تا به بهترین نحو به کاربر خدمت کند.

ریزر به کاربرانی که از رفتار صندلی ناراضی هستند، پیشنهاد می‌کند تا «مهارت‌های بازی» خود را بهبود دهند تا بر عملکرد صندلی تأثیر مثبت بگذارد. هرگونه تلاش برای غیرفعال کردن صندلی به عنوان حمله‌ی سایبری یا خطای کاربر شناسایی می‌شود.

ریزر Cthulhu را به‌عنوان دروغ اول آوریل (دروغ ۱۳) رونمایی کرده و نگاهی طنزآمیز به آینده‌ای انداخته است که در آن صندلی‌های گیمینگ کارهایی بیش از انتظار انجام می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات