کیبورد جدید سرفیس پرو کلیدهای بزرگ و خواناتر از نسل قبل دارد

پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
کیبورد سرفیس پرو مایکروسافت
کیبورد جدید سرفیس پرو مایکروسافت دکمه‌های بزرگ‌تری دارد تا افرادی که کار با کیبورد استاندارد برایشان دشوار است، از آن استفاده کنند.
تبلیغات

امشب در کنار معرفی نسخه‌های تجاری دو لپ تاپ مایکروسافت سرفیس، از کیبورد ارتقاءیافته‌ی سرفیس پرو با دکمه‌های بزرگ نیز رونمایی شد.

خالق ویندوز می‌گوید که کیبورد جدید سرفیس پرو، نور پس‌زمینه‌ی روشن‌تری دارد و به‌همراه فونت درشت‌تر حروف، باعث خوانایی بیشتر و کاهش خستگی چشم می‌شود. کیبورد سرفیس پرو تنها به زبان انگلیسی در دسترس خواهد بود و صرفاً در آمریکا و کانادا عرضه می‌شود.

کیبورد سرفیس پرو همانند سایر کیبوردهای جدید ویندوز، یک دکمه‌ی کوپایلت اختصاصی دارد. این دکمه با فراخوانی دستیار هوش مصنوعی ویندوز به کاربر امکان می‌دهد که با سهولت بیشتری به ابزارهای کوپایلت دسترسی پیدا کند و بدون نیاز به جست‌وجو در بین منوها، نرم‌افزار مورد نظر را اجرا کند.

مایکروسافت برای اولین بار لوازم جانبی تطبیق‌پذیر خود را برای مشتریان تجاری در دسترس قرار می‌دهد. غول فناوری اهل ردموند در سال ۲۰۲۲ محصولاتی مانند ماوس ماژولار، هاب و لوازم جانبی دیگر را برای مصرف‌کنندگان تولید کرد.

هدف از ساخت لوازم جانبی تطبیق‌پذیر، کمک به افرادی است که در استفاده از یک کیبورد و ماوس استاندارد مشکل دارند تا بتوانند با راحتی بیشتری از این محصولات استفاده کنند. قیمت کیبورد سرفیس پرو مایکروسافت ۱۳۹ دلار تعیین شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات