کوله‌پشتی ضدآب ایسوس با طراحی دوست‌داشتنی و فضای چشمگیر رونمایی شد

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
کوله پشتی ایسوس ROG Ranger Gaming backpack 16
کوله‌پشتی ایسوس ROG Ranger Gaming 16 با طراحی مینیمال، مقاومت در برابر آب و ویژگی‌های جذاب معرفی شد.
تبلیغات

ایسوس با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق)، از کوله‌پشتی جدیدش موسوم‌به ROG Ranger Gaming 16 رونمایی کرد؛ محصولی که به‌طور خاص برای گیمرهایی طراحی شده که همیشه درحال حرکت هستند. این کوله‌پشتی می‌تواند یک لپ‌تاپ ۱۶ اینچی را به‌همراه تبلت، شارژرها و سایر لوازم‌جانبی آن‌ها در خود جای دهد.

کوله‌پشتی ایسوس ROG Ranger Gaming 16 از پلی‌استر متراکم ساخته شده است و از زیپ‌های ضد آب بهره می‌برد و به‌همین دلیل دربرابر خراشیدگی و آسیب‌های فیزیکی مقاومت بالایی دارد. جیب‌های متعدد روی این کوله‌پشتی به سازماندهی بهتر لوازم‌جانبی کمک می‌کنند و روشی آسان برای دسترسی سریع‌تر به لوازم ارائه می‌دهند.

کوله پشتی ایسوس ROG Ranger Gaming backpack 16

ایسوس در طراحی ROG Ranger Gaming 16 به مشکل وزن بالای کوله‌‌پشتی‌های گیمینگ توجه داشته است. این محصول از بندهای کناری برای تقسیم بهتر وزن به کل بدن بهره می‌برد. علاوه‌بر این ساختار پارچه‌ی کوله‌پشتی طوری طراحی شده است که هوا به‌راحتی در آن جریان پیدا کند.

کوله پشتی ایسوس ROG Ranger Gaming backpack 16

کوله‌پشتی ROG Ranger Gaming 16 ایسوس به‌راحتی روی چمدان‌های چرخ‌دار استاندارد قرار می‌گیرد که به حمل آسان‌تر آن کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به لایه‌ی چرمی ضد آب اشاره کرد که باعث می‌شود دستگاه‌های الکترونیکی شما در هر شرایط آب‌وهوایی محافظت شوند.

قیمت کوله پشتی ایسوس ROG Ranger Gaming 16 و تاریخ عرضه‌ی این محصول به بازار هنوز اعلام نشده است اما انتظار می‌رود به‌زودی دردسترس خریداران قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات