این سریع‌ترین و سبک‌ترین ماوس تاریخ لاجیتک است!

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
ماوس گیمینگ لاجیتک G Pro X Superlight 2
ماوس لاجیتک G Pro X Superlight 2 موقعیت خود را ۲۰۰۰ بار درهر ثانیه به کامپیوتر گزارش می‌دهد که این ویژگی برای گیمرها بسیار کاربردی است.
تبلیغات

اولین نسل لاجیتک G Pro X Superlight موفقیتی بزرگ برای بازار ماوس‌ گیمینگ بی‌سیم بود. این شرکت اولین ماوس بی‌سیمی را ارائه داد که نرخ‌ تأخیر ورودی آن با نمونه‌های سیمی مطابقت داشت و به‌همین دلیل به گزینه‌ای محبوب بین گیمرهای حرفه‌ای تبدیل شد. اکنون لاجیتک ماوس جدید خود را با نام G Pro X Superlight 2 معرفی کرده که امکانات و قابلیت‌های نسل قبل را ازهر نظر بهبود می‌دهد.

لاجیتک G Pro X Superlight 2 مثل نسل قبلی خود با روش بی‌سیم به کامپیوتر متصل می‌شود و اکنون به‌جای درگاه قدیمی microUSB از درگاه USB C بهره می‌برد. این محصول همچنین به‌جای سوئیچ کاملاً مکانیکی از سوئیچ لایت‌فورس (Lightforce) استفاده می‌کند؛‌ سوئیچ‌هایی که از طراحی هیبریدی بهره می‌برند و به‌بیان دیگر حس نمونه‌های مکانیکی را با سرعت و دوام نمونه‌های اپتیکال ارائه می‌دهند. این ویژگی به جلوگیری از ثبت دابل‌کلیک‌های ناخواسته کمک می‌کند.

لاجیتک همچنین عمر باتری ماوس G Pro X Superlight 2 را نسبت‌به نسل قبل بهبود داده و اکنون با هربار شارژ می‌توان تا ۹۵ ساعت با آن کار کرد. درمقام مقایسه مدل قبلی این محصول از عمرباتری ۷۰ ساعتی بهره می‌برد.

ماوس لاجیتک LOGITECH G PRO X SUPERLIGHT 2
ماوس لاجیتک LOGITECH G PRO X SUPERLIGHT 2
ماوس گیمینگ لاجیتک G Pro X Superlight 2
ماوس گیمینگ لاجیتک G Pro X Superlight 2

ماوس G Pro X Superlight 2 به حسگر جدید Hero 2 مجهز شده که به‌گفته‌ی لاجیتک باعث بهبود عملکرد ردیابی می‌شود. این حسگر می‌تواند تا ۵۰۰ اینچ برثانیه را ردیابی کند و حداکثر DPI آن به ۳۲۰۰۰ می‌رسد. DPI سرنام عبارت Dots Per Inch به معنی نقطه در اینچ است. این معیار برای اندازه‌گیری سرعت حرکت نشانگر ماوس روی صفحه هنگام استفاده کاربر به‌کار می‌رود. این محصول همچنین از طراحی آرایه‌ی دوگانه بهره می‌برد که به بهبود دقت ردیابی نشانگر هنگام بلند‌کردن یا کج‌شدن، کمک می‌کند.

لاجیتک G Pro X Superlight 2 از نرخ نمو‌‌نه‌برداری ۲۰۰۰ هرتز بهره می‌برد که عدد بسیار قابل‌توجهی محسوب می‌شود و نسبت‌به نسل قبل ۱۰۰۰ هرتز افزایش یافته است. این یعنی ماوس می‌تواند موقعیت خود را ۲۰۰۰ بار درهرثانیه به کامپیوتر گزارش دهد؛ چنین قابلیتی به‌خصوص هنگام اجرای بازی‌ها بسیار کاربردی است. قیمت ماوس لاجیتک در وب‌سایت رسمی این شرکت و همچنین آمازون ۱۵۹ دلار است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات