افعی دنیای ماوس؛ این «ریزر کبرا پرو» است

شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
ماوس ریزر کبرا پرو / Razer Cobra Pro از نمای بالا
ریزر ماوس گیمینگ جدیدی به نام کبرا پرو را رونمایی کرده است که حسگر ۳۰٬۰۰۰ نقطه‌براینچ دارد و از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

ریزر جدیدترین ماوس گیمینگ سری کبرا را رونمایی کرد. این محصول صرفاً برای افراد راست‌دست کاربرد دارد و از نورپردازی Chrome RGB استفاده می‌کند. نسخه‌ی پرو نورپردازی بیشتری دارد و از سه دکمه‌ی قابل‌برنامه‌ریزی بهره می‌برد. درمجموع، پنج پروفایل مختلف برای این دکمه‌ها می‌توان تعریف کرد.

براساس گزارش نوت‌بوک‌چک، ماوس Razer Cobra Pro به حسگر Focus Pro با وضوح ۳۰٬۰۰۰ نقطه‌براینچ مجهز است و به دو شیوه‌ی سیمی و بی‌سیم می‌‌توان از آن استفاده کرد.

بخش زیرین ماوس ریزر کبرا پرو / Razer Cobra Pro

روش بی‌سیم شامل بلوتوث و دانگل HyperSpeed Wireless می‌شود. کبرا پرو در این دو حالت به‌ترتیب ۱۷۰ و ۳۳ ساعت شارژدهی می‌کند.

ماوس کبرا پرو ریزر را می‌توان ازطریق درگاه USB Type-C و نیز به شیوه‌ی بی‌سیم شارژ کرد؛ البته ظاهراً شارژ بی‌سیم صرفاً ازطریق لوازم جانبی اختصاصی ریزر امکان‌پذیر است.

ماوس ریزر کبرا پرو / Razer Cobra Pro در دست

مدل معمولی ماوس ریزر کبرا حسگری با وضوح ۸٬۵۰۰ نقطه‌براینچ دارد که صرفا به روش سیمی به دستگاه متصل می‌شود و همچون مدل پرو از ۹۰ میلیون کلیک پشتیبانی می‌کند.

ماوس معمولی ریزر وزن کمتری دارد و همچون مدل پرو به سوئیچ نسل سومی اپتیکال مجهز است. ریزر ماوس‌های کبرا و کبرا پرو را به‌ترتیب با قیمت ۳۹٫۹۹ و ۱۲۹٫۹۹ دلار روانه‌ی بازار کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات