افشای تصویر کیف کلاسوری گلکسی A54، طراحی این گوشی را تأیید می‌کند

یک‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
کیف کلاسوری Smart View Wallet Case گلکسی A54 در حالت بسته
سامسونگ قبل از رونمایی گلکسی A54، تصویری رسمی از کیف کلاسوری این گوشی را فاش کرد.
تبلیغات

سامسونگ پیش از رونمایی گلکسی A54، تصاویری از کیف کلاسوری Smart View Wallet Case را در پورتال رسمی‌ مقدونیه خود فاش کرد.

کیف کلاسوری طراحی گلکسی A54‌ از‌جمله برش‌های دایره‌ای دوربین و پنل‌های شیشه‌ای تخت با فریم فلزی کمی گرد را تأیید می‌کند. همچنین، به‌نظر می‌رسد این گوشی طراحی‌ای بسیار شبیه گلکسی اس۲۳ خواهد داشت.

کیف کلاسوری Smart View Wallet Case گلکسی A54
کیف کلاسوری Smart View Wallet Case گلکسی A54
کیف کلاسوری Smart View Wallet Case گلکسی A54 در حالت باز و رنگ مشکی
قسمت پشتی کیف کلاسوری Smart View Wallet Case گلکسی A54

این کیف کلاسوری پوشش صفحه‌نمایش با بریدگی کوچکی برای ساعت دارد و در طرف مقابل صفحه‌نمایش، نگه‌دارنده‌ی کارت اعتباری دارد. این رندرها درگاه USB-C را در لبه‌ی پایینی گوشی تأیید می‌کنند که در‌کنار آن میکروفون و بلندگو قرار دارد. افزون‌براین، دکمه‌ی پاور و دکمه‌ی تنظیم صدای گلکسی A54 در لبه‌ی سمت راست قرار می‌گیرد.

Smart View Wallet در رنگ مشکی در وب‌سایت سامسونگ فهرست شده است. باوجوداین، این تصاویر رندر کیف کلاسوری را در رنگ‌های سبز لیمویی و بنفش نیز نشان می‌دهند؛ بنابراین، ممکن است این رنگ‌ها پس از رونمایی گوشی نیز در‌دسترس باشند. شایعات نشان می‌دهند که سامسونگ خود را برای معرفی گلکسی A54 درکنار گلکسی A34 در اواسط مارس (اسفند ۱۴۰۱ یا فروردین ۱۴۰۲) آماده می‌کند.

کیف کلاسوری Smart View Wallet Case گلکسی A54
کیف کلاسوری Smart View Wallet Case گلکسی A54 در رنگ سبز لیمویی و بنفش

گلکسی A54 5G برای مقاومت در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب احتمالاً گواهی IP67 خواهد داشت و از تراشه‌ی Exynos 1380 استفاده خواهد کرد که سامسونگ در ۲۳ فوریه معرفی کرد. تراشه‌ی مذکور ظاهراً ۲۰ درصد GPU سریع‌تر از تراشه‌ی Exynos 1280 دارد. این گوشی سامسونگ احتمالاً از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی نیز میزبانی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات