وان‌پلاس با معرفی Keyboard 81 Pro به دنیای کیبوردهای مکانیکال نیز ورود کرد

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
فردی با لباس نارنجی در حال لمس کردن کیبورد OnePlus Featuring Keyboard 81 Pro
وان پلاس در رویداد جدید خود با رونمایی از OnePlus Featuring Keyboard 81 Pro، پای به دنیای کیبوردهای مکانیکال گذاشت.
تبلیغات

وان‌پلاس شلوغ‌ترین رویداد خود را با اولین صفحه کلید (مکانیکال) و جدیدترین تلویزیون خود پایان داد و هر دو اواخر امسال به بازار هند می‌آیند. این رویداد با محوریت گوشی وان پلاس 11R برگزار شد.

مدتی بود که اطلاعات مختلفی از کیبورد جدید وان‌پلاس منتشر می‌شد و دیدن آن در کنار دیگر محصولات شرکت خالی از لطف نبود.

به گزارش GSMArena، وان پلاس برای تولید کیبورد مکانیکال خود با Keychron همکاری کرد تا بتواند بهترین تجربه کاربری را ارائه دهد. Keychron برندی است که خط تولید صفحه کلید خود را دارد و گزینه‌های چشم‌گیری برای فروش ارائه می‌دهد.

کیبورد OnePlus Featuring Keyboard 81 Pro از نمای بالا به رنگ طوسی، سفید و قرمز
نسخه Summer Breeze
کیبورد OnePlus Featuring Keyboard 81 Pro از نمای بالا به رنگ طوسی، سفید و قرمز
نسخه Winter Bonfire

OnePlus Featuring Keyboard 81 Pro شباهت زیادی به صفحه کلید مکانیکال Keychron Q1 Pro دارد. این محصول دارای ۸۰ دکمه، بدنه آلومینیومی و RGB داخلی است. پالت رنگ این صفحه کلید نیز شامل رنگ‌هایی مانند خاکستری، نقره‌ای، سفید و قرمز می‌شود.

دکمه‌های Return و Esc با رنگ قرمز زیبای خود در بستری از کلیدهای سفید و خاکستری دیده می‌شوند. به گفته‌ی وان‌پلاس، پوشش ویژه‌ای که روی کلیدهای Featuring Keyboard 81 Pro وجود دارد، تا حدی نرم بوده و احساسی راحتی زیادی به انگشتان کاربر منتقل می‌کنند.

نمای کناری کیبورد OnePlus Featuring Keyboard 81 Pro به رنگ طوسی

اولین کیبورد مکانیکی وان پلاس بلوتوث ۵.۱ داخلی دارد اما می‌توان آن را از طریق درگاه USB-C نیز متصل کرد. همچنین باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری‌ای نیز درون آن قرار گرفته که با RGB در کمترین سطح روشنایی، ۱۰۰ ساعت دوام می‌آورد.

یکی از دکمه های OnePlus Featuring Keyboard 81 Pro باز شده و قطعات داخلش دیده می شوند

در بخش پشتی، پورت USB-C به همراه یک سوئیچ تعبیه شده که می‌تواند صفحه‌کلید را برای استفاده با سیم یا بی‌سیم تنظیم کند. علاوه بر این، یک کلید کوچک دیگر نیز وجود دارد که می‌توان از آن برای تنظیم عملکرد صفحه کلید با مک یا رایانه شخصی استفاده کرد.

کیبورد OnePlus Featuring Keyboard 81 Pro از نمای کنار به رنگ طوسی  و سفید و قرمز

در حالی که طراحی کلی و قابلیت‌های OnePlus Featuring Keyboard 81 Pro راضی کننده است، شاید زیباترین قسمت آن، دکمه‌ی چرخان شفافی باشد که در گوشه سمت راست بالای صفحه کلید قرار دارد. این قطعه و همچنین سایر عناصر روی صفحه کلید را می‌توان برای کنترل تعدادی از تسک‌ها در رایانه شخصی‌سازی کرد.

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت OnePlus Featuring Keyboard 81 Pro منتشر نشده است اما می‌دانیم این محصول ماه آوریل دردسترس قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، کیبورد مذکور در دو پیکربندی Winter Bonfire و Summer Breeze به قفسه‌های بازار می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات