وب کم نسبتاً خوش‌قیمت 1080p لاجیتک در رنگ‌های هیجان‌انگیز رونمایی شد

پنج‌شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مدل صورتی وب کم لاجیتک Logitech Brio 300 از نمای نزدیک
وب کم جدید Brio 300 لاجیتک که ارزان‌ترین عضو خانواده‌ی Brio محسوب می‌شود، رنگ‌بندی جذابی دارد و محتوای ویدیویی را با وضوح 1080p ضبط می‌کند.
تبلیغات

لاجیتک، برند فعال در بازار لوازم جانبی کامپیوتر، جدیدترین عضو از وب‌ کم‌های خانواده‌ی Brio را که Brio 300 نام دارد رونمایی کرده است. این وب کم ۶۹٫۹۹ دلاری ویدیو را با وضوح 1080p و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه ضبط می‌کند و ارزان‌ترین وب کم خانواده‌ی Brio محسوب می‌شود. مدل Brio 4K Pro همانطور که از نامش پیدا است ویدیوی 4K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه یا 1080p با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه ضبط می‌کند، اما ۱۹۹٫۹۹ دلار قیمت دارد.

وب کم لاجیتک Logitech Brio 300 مدل مشکی

وب کم لاجیتک به یک میکروفون مجهز است و در رنگ‌های خاکستری، سفید استخوانی و صورتی در دسترس قرار می‌گیرد. لاجیتک افزون‌بر Brio 300 از مدل تجاری این وب کم به نام Brio 305 نیز پرده‌برداری کرده است.

قیمت و مشخصات فنی Brio 300 باعث می‌شود این وب کم رقیبی برای C920s Pro HD باشد. این وب کم نیز با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد. Brio 300 طراحی جذاب‌تر و مدرن‌تری دارد و از پوشش فیزیکی برای حسگر تصویر استفاده می‌کند. این پوشش را می‌توان به‌صورت دستی روی حسگر قرار داد.

رنگ بندی وب کم لاجیتک Logitech Brio 300

بر اساس گزارش ورج، وب کم Brio 300 از طریق درگاه USB-C به سیستم متصل می‌شود. اگر کامپیوتر شما درگاه USB-C ندارد می‌توانید از مبدل USB-C به USB-A استفاده کنید.

بهترین وب‌کم‌ها برای جلسات ویدئویی و استریم بازی
بهترین وب‌کم‌ها برای جلسات ویدئویی و استریم بازی
مطالعه '15

وب کم جدید لاجیتک برخلاف مدل ۱۲۹٫۹۹ دلاری Brio 500 میکروفون استریو ندارد، میدان دیدش محدودتر است (۷۰ درجه در برابر ۹۰ درجه) و از قابلیت قاب‌بندی خودکار پشتیبانی نمی‌کند.

وب کم Brio 300 از همین حالا قابل تهیه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات