این قلم استایلوس علاوه بر نمایشگر، روی کاغذ هم می‌نویسد

سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
قلم استایلوس MSI Pen 2
شما می‌توانید با قلم استایلوس MSI Pen 2 به‌طرز شگفت‌انگیزی روی نمایشگر و کاغذ معمولی بنویسید.
تبلیغات

CES به‌پایان رسیده است و توصیه می‌شود بهترین نوآوری‌های هر بخش این رویداد را که در زومیت آماده کرده‌ایم مرور کنید. MSI امسال درکنار محصولات مختلف خود از قلم جذابی به نام Pen 2 رونمایی کرد که از نوک گرافیتی بهره می‌برد و با جدیدترین لپ‌تاپ‌های سری Creator Z17 HX Studio و CreatorPro Z17 HX Studio عرضه می‌شود.

قلم MSI Pen 2 از سیستم بازخورد MPP 2.6 مایکروسافت استفاده می‌کند تا تجربه‌ی بهتری از نوشتن روی نمایشگرهای لمسی ارائه دهد. این محصول از ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی می‌کند و به ادعای سازنده، می‌توان با هربار شارژ تا ۳۲ ساعت با آن کار کرد. این قابلیت‌ها برای یک قلم استایلوس جدید نیست اما محصول مورداشاره ویژگی جذابی دارد که قبلاً نمونه‌ی آن را ندیده‌ایم.

MSI Pen ۲ با وزن ۱۴٫۵ گرم و نوک گرافیتی، می‌تواند روی سطح نمایشگر لپ‌تاپ‌های MSI و همچنین دفترچه‌های کاغذی معمولی بنویسد. اگر باور این موضوع برای شما سخت است، ویدیو زیر را تماشا کنید.

این‌که MSI چگونه موفق شده است قلمی با قابلیت نوشتن روی نمایشگر لمسی و کاغذ تولید کند، هنوز مشخص نیست. یکی از نمایندگان این شرکت در گفت‌وگو با ZDNet اعلام کرده است نوک Pen 2 به‌نحوی طراحی شده است تا برای نوشتن روی کاغذ معمولی، به‌اندازه‌ی کافی تیز و برای استفاده روی نمایشگرهای لمسی کافی نرم باشد تا صفحه را خراش ندهد.

درحال‌حاضر MSI Pen 2 به‌عنوان لوازم‌جانبی به‌همراه لپ‌تاپ‌های Creator Z17 HX Studio و CreatorPro Z17 HX Studio درنظر گرفته شده است و نمی‌دانیم آیا به‌طور جداگانه به‌فروش خواهد رسید یا خیر. شایان‌ذکر است این دو لپ‌تاپ از ماه فوریه روانه‌ی بازار خواهند شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات