انکر از هاب شارژ نوآورانه و میکروفون مشابه ایربادهای بی‌سیم رونمایی کرد

شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
پایه مانیتور انکر و میکروفون انکرورک
انکر در نمایشگاه CES 2023 پایه‌ی مانیتور جدیدی رونمایی کرده است که پد شارژ بی‌سیم و تعداد زیادی درگاه دارد.
تبلیغات

انکر، برند تولیدکننده‌ی لوازم جانی، با حضور در نمایشگاه CES 2023 از جدیدترین محصولاتش پرده‌برداری کرد. لوازم جانبی جدید انکر که در طول سال عرضه می‌شوند تنوع قابل‌انتظاری دارند، از شارژر و میکروفون گرفته تا داک USB-C.

بر اساس گزارش 9to5Toys، انکر در هفته‌های آینده داک USB-C جدیدی عرضه می‌کند که به ۱۲ درگاه مجهز است. انکر داک‌های متنوعی دارد و مدل جدید یکی از پرکاربردترین‌ها است. این داک که در زیر مانیتور قرار می‌گیرد فرم‌فکتور جمع‌و‌جوری دارد.

پایه مانیتور انکر با پشتیبانی از شارژ بی سیم

داک جدید انکر که Anker USB-C Monitor Stand نام دارد در نقش پایه‌ای برای مانیتور نیز ظاهر می‌شود. این داک به سه درگاه USB-A و دو درگاه USB-C و کارت‌خوان SD و کارت‌خوان میکرو SD و جک اترنت و خروجی HDMI با وضوح 4K مجهز است. در بخش بالایی این داک از پد شارژ بی‌سیم ۱۰ وات مبتنی‌بر استاندارد Qi استفاده شده است که به شما امکان می‌دهد گوشی و ایرباد را شارژ کنید. داک انکر همچنین شارژ سیمی ۱۰۰ وات ارائه می‌دهد.

انکر داک پرکاربرد خودش را پاییز سال گذشته به‌نمایش گذاشته بود. به گفته‌ی این شرکت، داک موردبحث در پایان ماه جاری میلادی با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود.

میکروفون انکرورک AnkerWork در داخل کیس

انکر زیربرندی به نام AnkerWork دارد که از طریق آن محصولاتی مثل میکروفون عرضه می‌کند. میکروفون بی‌سیم جدید انکر که M650 نام دارد در نگاه اول شبیه ایرباد است. این میکروفون صدای دوکاناله ضبط می‌کند و وزن بسیار کمی دارد. به گفته‌ی انکر، M650 با یک بار شارژ تا هفت ساعت صدا ضبط می‌کند و در صورت استفاده از کیس، شارژدهی به ۱۵ ساعت می‌رسد. M650 شامل دو میکروفون و یک ماژول با صفحه‌نمایش لمسی LCD است تا از طریق آن بتوانید شدت صدا را کنترل کنید و کارهای دیگری انجام دهید.

قیمت میکروفون جدید انکر ۲۴۹ دلار است. این محصول تا پاییز ۲۰۲۳ روانه‌ی بازار نمی‌شود.

ایستگاه شارژ ۲۰۲۳ انکر

سومین محصول جدید انکر، Conference Charging Statiion است که در مرکز میزهای کنفرانس قرار می‌گیرد تا چند نفر بتوانند همزمان لپ تاپ و سایر دستگاه‌های خود را به برق متصل کنند. وسیله‌ی جانبی جدید انکر سه خروجی AC و یک درگاه USB-A و یک درگاه USB-C دارد.

Conference Charging Statiion به کابل جمع‌شدنی USB-C مجهز است که شارژ دستگاه‌ها را با توان ۶۰ وات ممکن می‌کند. این محصول بهار ۲۰۲۳ با قیمت ۸۹٫۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات