ریزر با همکاری یک کمپانی حوزه‌ی سلامت، بند هدست واقعیت مجازی ساخت

جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
بند هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 ساخت ریزر
ریزر با همکاری ResMed که در حوزه‌ی سلامت فعالیت می‌کند، بند راحتی برای هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 ساخته است.
تبلیغات

ریزر (Razer) که در زمینه تولید تجهیزات و لوازم جانبی گیمینگ فعالیت می‌کند در نمایشگاه CES 2023 اولین محصول سازگار با هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 خود را رونمایی کرد.

بند هدست واقعیت مجازی ساخت ریزر به خوبی روی سر قرار گرفته و تنظیم می‌شود و از سه‌ماهه‌ی اول سال جاری وارد بازار خواهد شد.

ریزر برای ساخت این بندِ هدست علاوه بر همکاری با متا با شرکت ResMed نیز همکاری داشته است. از آنجایی که اولین بار است ریزر با یک شرکت در حوزه‌ی سلامت همکاری می‌کند شاید بتوان انتظار همکاری‌های بیشتر برای تولید محصولات دیگر را در ادامه‌ی این همکاری داشت.

خبرنگار سی‌نت که بند هدست ریزر را در CES آزمایش کرده می‌گوید، این بند بهتر از بند همراه آکیولس روی سر محکم می‌شود و ساده‌تر از روی صورت جدا می‌شود. بخشی که روی صورت قرار می‌گیرد از جنس سیلیکون ساخته شده و حس راحتی بیشتری را به کاربر می‌دهد.

از آنجایی که هدست‌های واقعیت مجازی قرار است در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش وارد شوند طراحی چنین بندهایی می‌تواند استفاده‌ی طولانی مدت از این ابزارها را ساده‌تر کند.

ریزر که شروع کارش با ساخت یک ماوس گیمینگ برای گیمرها بود حالا فعالیت خود را در حوزه‌های مختلف از جمله ساخت لپ‌تاپ، گوشی، هدفون، صندلی و ده‌ها شاخه‌ی دیگر گسترش داده است و خود را برند تولیدکننده‌ی تجهیزات سبک‌زندگی برای گیمرها معرفی می‌کند. این کمپانی حالا ساخت لوازم جانبی برای هدست‌های واقعیت مجازی را شروع کرده است. به نظر شما محصول بعدی این شرکت چه می‌تواند باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات