این کوسه یک کامپیوتر گیمینگ در دل خود دارد

پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
کیس کامپیوتر کولر مستر Shark X از نمای کناری
کولر مستر، دو کیس گیمینگ جدید به نمایش گذاشته است که یکی از آن‌ها طراحی شبیه کوسه دارد و دیگری مشابه کفش‌های ورزشی است.
تبلیغات

کولر مستر که سا‌ل‌ها سابقه در بازار لوازم جانبی کامپیوتر دارد، در نمایشگاه CES 2023 دو کیس جدید با طراحی عجیب‌و‌غریب به‌نمایش گذاشت. یکی از این کیس‌ها شبیه کوسه است و دیگری طراحی مشابه کفش دارد.

به گزارش گیزمودو، کیس Shark X کولر مستر حدوداً ۶۰ سانتی‌متر ارتفاع دارد و از مادربردهای Mini-ITX پشتیبانی می‌کند. این کیس می‌تواند دو درایو ۲٫۵ اینچی نیز در خود جای دهد.

کیس کامپیوتر کولر مستر Shark X با طراحی شبیه کوسه

کولر مستر قیمت کیس Shark X را اعلام نکرده است، اما می‌گوید این کیس به‌صورت پیش‌فرض با کارت گرافیک پرقدرت RTX 4090 و پردازنده‌‌ی مرکزی Intel Core i9 12900K یا AMD Ryzen 9 5950X در دسترس قرار می‌گیرد. کیس کوسه‌مانند کولر مستر از خنک‌کننده‌ی ۱۲۰ میلی‌متری AIO پشتیبانی می‌کند.

کیس کامپیوتر کولر مستر Shoe X با طراحی شبیه کفش

کولر مستر سال گذشته کیس دیگری به‌نمایش گذاشته بود که طراحی مشابه کفش‌های ورزشی داشت، اما این کیس هنوز در دسترس قرار نگرفته است. این شرکت در CES 2023 گفت کیس Sneaker X را در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌کند.

Sneaker X بیش‌از ۶۰ سانتی‌متر طول و ۶۰ سانتی‌متر ارتفاع دارد و از مادربرد Mini-ITX پشتیبانی می‌کند. کولر مستر می‌گوید کیس موردبحث با کارت گرافیک RTX 3080 Ti و خنک‌کننده‌ی ۳۶۰ میلی‌متری AIO عرضه می‌شود.

بر اساس گفته‌ی کولر مستر، کیس‌های Shark X و Sneaker X در فصل سوم سال ۲۰۲۳ روانه‌ی بازار می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات