چراغ‌های هوشمند فیلیپس هیو تماشای فیلم و سریال را هیجان‌انگیزتر از همیشه می‌کنند

پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
تلویزیون سامسونگ با نور سینک شده چراغ فیلیپس هیو
فیلیپس هیو چراغ‌های هوشمند جدیدی معرفی کرده است که به‌لطف اپلیکیشنی ویژه، با محتوای پخش‌شده در تلویزیون‌های سامسونگ همگام‌سازی می‌شوند.
تبلیغات

Signify، شرکت مادر برند فیلیپس هیو، در نمایشگاه CES 2023 از جدیدترین چراغ‌های هوشمند خود پرده‌برداری کرد. این شرکت در مراسمش گفت اپلیکیشن جدیدی برای تلویزیون‌های سامسونگ توسعه داده است تا بتوانید از طریق تلویزیون، چراغ‌ها را کنترل کنید. چراغ‌های هوشمند فیلیپس هیو با محتوای در حال پخش روی تلویزیون همگام‌سازی می‌شوند. در حالت عادی انجام این کار نیازمند خرید باکسی ویژه و همچنین دستگاه استریم است. به‌لطف همکاری بین Signify و سامسونگ، این نیاز از بین می‌رود.

بر اساس گزارش MakeUseOf، اپلیکیشن جدید Philips Hue Sync به کاربران تلویزیون‌های سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ سری Q60 و مدل‌های جدیدتر امکان می‌دهد که به‌سادگی نور چراغ‌های هوشمند فیلیپس هیو را کنترل کنند. اپلیکیشن موردبحث ۱۳۰ دلار قیمت دارد و از امروز قابل تهیه است. سیستم هماهنگ بین تلویزیون و چراغ‌های فیلیپس هیو از سرویس‌های استریم مثل نتفلیکس و دیزنی پلاس و حتی محتواهای 4K و +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

نورافکن جدید فیلیپس هیو به رنگ بنفش

Signify از نورافکن‌ جدیدی به نام Philips Hue PAR38 پرده‌برداری کرده است که در مدل‌های سفید و رنگی روانه‌ی بازار می‌شود و مخصوص استفاده در محیط‌های بیرون از خانه است. علاوه‌بر این نورافکن، سوئیچ Philips Hue Tap که در سال ۲۰۲۲ معرفی شده بود نیز به‌روزرسانی شده است. Signify این محصولات جدید را اواخر اسفند امسال عرضه می‌کند.

سوئیچ ۲۰۲۳ فیلیپس هیو از نمای جلو

قیمت نورافکن جدید فیلیپس هیو ۷۹٫۹۹ دلار است. بسته‌ی دوتایی این نورافکن با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. قیمت سوئیچ Philips Hue Tap به ۴۹٫۹۹ دلار می‌رسد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات