لاجیتک اولین کیبورد مکانیکی خود را به‌طور‌خاص برای کامپیوترهای مک معرفی کرد

چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
صفحه‌کلید مکانیکی جدید لاجیتک موسوم به MX Mechanical Mini به‌طوراختصاصی برای کامپیوترهای مک اپل در رنگ‌ روشن‌ و با کلید‌های مخصوص سیستم‌عامل دسکتاپ اپل معرفی شد.
تبلیغات

کیبورد لاجیتک MX Mechanical Mini اولین صفحه‌کلید مکانیکی لاجیتک محسوب می‌شود که به‌طور خاص برای مک بهینه شده است. نام این محصول نیز نشان می‌دهد که درواقع نسخه‌ی تغییریافته‌ی MX Mechanical Mini اصلی است که اوایل سال جاری عرضه شد. این کیبورد بخشی از لوازم‌ جانبی چهارگانه‌ی جدید لاجیتک برای مک است که شامل ماوس MX Master 3S و ماوس ارگونومیک Lift for Mac و صفحه‌کلید بلوتوث K380 می‌شود.

ازجمله ویژگی‌های خاص MX Mechanical Mini برای مک می‌توان به حذف دکمه‌های Windows و Alt اشاره کرد که قبلاً روی MX Mechanical Mini اصلی وجود داشت. اکنون این محصول فقط کلید‌های macOS Option و Command را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌گفته‌ی لاجیتک، این کیبورد جدید در رنگ خاکستری تیره و خاکستری روشن عرضه می‌شود و هدف آن ارائه‌ی طراحی زیبا برای قرارگرفتن درکنار کامپیوترهای مک است.

به‌گزارش ورج، کیبورد جدید این شرکت به‌طور‌پیش‌فرض میان‌بری برای بازکردن بخش کنترل macOS ارائه نمی‌دهد و فقط از سوئیچ‌های لمسی بهره می‌برد. همچنین، نشانه‌ای از سوئیچ‌های خطی یا کلیکی برای جابه‌جا شدن بین پلتفرم‌های مختلف روی آن دیده نمی‌شود.

یکی دیگر از تفاوت‌های مدل اصلی MX Mechanical Mini با نسخه‌ی مک این محصول به روش ارتباطی آن ارتباط دارد؛ زیرا این مدل فقط از بلوتوث پشتیبانی می‌کند و با دانگل‌های USB بی‌سیم لاجیتک عرضه نمی‌شود.

صفحه‌کلید K380 لاجیتک ویژه‌ی مک، مثل نسخه‌ی جدید MX Mechanical Mini از کلید‌های مخصوص سیستم‌عامل دسکتاپ اپل بهره می‌برد. به‌نظر می‌رسد مدل‌های مخصوص مک ماوس MX Master 3S و Lift for Mac نیز فقط در رنگ خاکستری روشن عرضه خواهند شد.

لوازم‌ جانبی چهارگانه‌ی جدید لاجیتک برای مک از ماه جاری و با برچسب قیمتی مشابه با مدل اصلی آن‌ها دردسترس خریداران قرار خواهند گرفت. بدین‌ترتیب، MX Mechanical Mini جدید با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار، K380 با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار، MX Master 3S با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار و Lift for Mac با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات