ریزر ماوس گیمینگ Basilisk V3 Pro را با نورپردازی RGB و حسگر پردقت رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ریزر ماوس گیمینگ جدیدی معرفی کرده که ۱۱ کلید مجزا دارد، از حسگری با دقت بالا استفاده می‌کند و مجهز به قابلیت Hyperspeed است.
تبلیغات

ریزر روز گذشته مدل جدید ماوس‌های گیمینگ سری Basilisk را معرفی کرد. ماوس جدید که Razer Basilisk V3 Pro نام دارد تا حد زیادی مشابه مدل V3 است و همچون این ماوس از ۱۱ کلیدِ قابل‌برنامه‌ریزی استفاده می‌کند. ماوس جدید سری Basilisk مجهز به سوئیچ‌های اپتیکال جدید ریزر، نورپردازی جذاب RGB و غلتکی ویژه است که براساس سرعت چرخیدن، تنظیم می‌شود.

ماوس ریزر Basilisk V3 Pro در کنار داک شارژ بی سیم

ماوس V3 Pro ریزر از اتصال بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و مجهز به حسگری با وضوح ۳۰٬۰۰۰ نقطه‌براینچ (DPI) است. ریزر همچنین داک شارژ بی‌سیم خود را که دارای نرخ نمونه‌برداری (سرکشی) ۴٬۰۰۰ هرتز است، دردسترس قرار داد. نخستین بار ماه گذشته‌ی میلادی بود که در ماوس سبک‌‌وزن Deathadder V3 Pro با فناوری نمونه‌برداری بی‌سیم ۴٬۰۰۰ هرتز ریزر آشنا شدیم. ریزر می‌گوید که این فناوری را به ماوس Basilisk V3 Pro نیز اضافه کرده است. این قابلیت صرفاً در صورتی ارائه می‌شود که داک شارژ مجزا را با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار خریداری کنید.

قطعه آهنربایی داک شارژ ماوس ریزر Basilisk V3 Pro

داک شارژ به‌همراه قطعه‌ای آهنربایی عرضه می‌شود که در بخش زیرین ماوس قرار می‌گیرد. این قطعه‌ی آهنربایی باعث می‌شود که ماوس جدید ریزر به‌خوبی به داک شارژ متصل شود تا در هنگامی که مشغول استفاده از آن نیستید فرایند شارژ انجام بگیرد. استفاده از این قطعه به V3 Pro امکان می‌دهد که ازطریق سایر شارژرهای مبتنی‌بر استاندارد Qi شارژ شود. داک شارژ ریزر، یک وسیله‌ی جانبی اختیاری است.

ریزر می‌گوید دانگل بی‌سیم ۲٫۴ گیگاهرتزی ماوس Basilisk V3 Pro از بلوتوث پشتیبانی می‌کند. ریزر از قابلیت Hyperspeed در ماوس جدید خود استفاده کرده است تا بتوانید از یک دانگل برای کار با سایر دستگاه‌هایی که از قابلیت یادشده پشتیبانی می‌کنند بهره بگیرید.

دو عدد ماوس ریزر Basilisk V3 Pro با نورپردازی RGB

ماوس Basilisk V3 Pro و داک شارژ در مدل‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت دردسترس هستند. خودِ ماوس به تنهایی ۱۵۹٫۹۹ دلار قیمت دارد، اما باندلی ویژه از این محصول که شامل ماوس و داک شارژ می‌شود با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار به دست مشتریان می‌رسد. ریزر داک شارژ را به‌صورت جداگانه با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار عرضه می‌کند. قطعه‌ی آهنربایی به‌صورت جداگانه ۱۹٫۹۹ دلار قیمت دارد، اما وقتی داک شارژ را بخرید این قطعه به رایگان ارائه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات