پاوربانک 20000 میلی‌آمپرساعتی شیائومی با توانایی شارژ همزمان ۳ دستگاه رونمایی شد

پنج‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پاوربانک جدید شیائومی با ظرفیت ۲۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، توانایی شارژ هم‌زمان سه دستگاه و پشتیبانی از شارژ سریع دوطرفه با درگاه USB Type-C رونمایی شد.
تبلیغات

شیائومی پاوربانک جدیدی معرفی کرده است که باتری ۲۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. نکته‌ی جالب‌توجه این است که درگاه Type-C پاوربانک جدید شیائومی از شارژ سریع دو طرفه پشتیبانی می‌کند. این پاوربانک توانایی شارژ هم‌زمان سه دستگاه را دارد.

به گزارش گیزموچاینا، پاوربانک ۲۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی شیائومی مجهز به دو درگاه USB-A و یک درگاه Type-C است و توان خروجی حداکثر ۲۲٫۵ وات ازطریق یک درگاه ارائه می‌دهد. شیائومی می‌گوید که در صورت استفاده از کابل مبدل Type-C به لایتنینگ، پاوربانک جدید می‌تواند درصد شارژ آیفون را در نیم ساعت از صفر به ۵۸ درصد برساند.

داشتن ظرفیت ۲۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بدین معنی است که پاوربانک شیائومی می‌تواند گوشی‌های هوشمند را چندین بار شارژ کند. این پاوربانک دستگاه‌های متنوعی نظیر گوشی هوشمند و کنسول نینتندو سوییچ و تبلت را شارژ می‌کند و اگر دو بار دکمه‌اش را فشار دهید حالت شارژ مخصوصی برای ایربادهای بلوتوثی و دستبندهای هوشمند فعال می‌شود.

درگاه Type-C پاوربانک شیائومی از شارژ سریع دو طرفه پشتیبانی می‌کند،‌ این یعنی به‌لطف درگاه Type-C دستگاه‌های مقصد با سرعت بالا شارژ می‌شوند و امکان شارژ کردن خودِ پاوربانک با توان ۲۲٫۵ وات نیز وجود دارد. می‌توان با شارژر ۳۳ وات گالیم نیترید (GaN) شیائومی، پاوربانک را شارژ کرد. شارژ کامل پاوربانک نزدیک‌ به هفت ساعت طول می‌کشد.

پاوربانک شیائومی طراحی مات دارد و به رنگ سفید مزین شده؛ همچنین شیائومی در بدنه‌ی این محصول از پلاستیک استفاده کرده است.

پاوربانک ۲۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی شیائومی با قیمت ۱۴۹ یوان (تقریباً ۲۲ دلار) عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات