ریلمی نیز شارژر را از جعبه گوشی هوشمند خود حذف می‌کند

چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
ریلمی اعلام کرد شارژر همراه را از درون جعبه‌ی گوشی هوشمند Narzo 50A Prime خود حذف می‌کند.
تبلیغات

اپل و سامسونگ بیش از یک سال پیش شارژر درون جعبه را از گوشی‌های پرچم‌دارشان کنار گذاشتند و از آن زمان شاهدیم که غول کره‌‌ای این کار را برای گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده خود نیز انجام داده است. اکنون برند دیگری تصمیم گرفته است به این چرخه ملحق شود و شارژر را از درون جعبه‌ی محصولاتش حذف کند.

به‌نوشته‌ی تک‌رادار، ریلمی در اوایل هفته‌ی جاری پستی در انجمن خود منتشر کرد (h/t: XDA-Developers) که در آن، گفته بود قصد دارد شارژر همراه گوشی هوشمند Narzo 50A Prime را حذف کند. این شرکت هدف خود از این تصمیم را به صفر رساندن انتشار کربن تا سال ۲۰۲۵ اعلام کرده است.

به‌نظر می‌رسد ریلمی می‌خواهد قدم‌های بعدی خود را محتاطانه‌تر بردارد؛ زیرا اعلام کرده است که تصمیم اخیر روی گوشی‌های هوشمند مهمی مانند Realme GT 2 Pro یا Realme 9 4G تأثیری نخواهد گذاشت. گفتنی است که این دو گوشی قرار است اواخر این هفته روانه‌ی بازار شوند.

درپایان، ذکر این نکته لازم است که اپل و سامسونگ این کار را برعکس شروع و شارژر را از جعبه‌ی خرده‌فروشی گوشی‌های پرچم‌دارشان حذف کردند. این در حالی است که گوشی‌های ارزان‌تر و سری مقرون‌به‌صرفه گلکسی اخیراً تحت‌تأثیر این تصمیم قرار گرفته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات