ریزر از فن خنک‌کننده مبتنی بر مگ‌سیف برای گوشی‌های آیفون رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
ریزر امروز در اقدامی غافل‌گیرانه از از فن خنک‌کننده‌ای برای گوشی‌های آیفون رونمایی کرد که ظاهرا ازطریق درگاه مگ‌سیف به پشت گوشی متصل و آن را هنگام فعالیت‌های سنگین خنک می‌کند.
تبلیغات

شرکت ریزر که آن را معمولا به‌دلیل ساخت تجهیزات گیمینگ می‌شناسیم، از جدیدترین سیستم خنک‌کننده گوشی‌های هوشمندش برای گوشی‌های آیفون و اندروید رونمایی کرده است. این دستگاه که Razer Phone Cooler Chroma نام دارد، از درگاه اختصاصی اپل موسوم به مگ‌سیف برای اتصال مغناطیسی با پشت گوشی آیفون بهره می‌گیرد.

البته باید به این نکته توجه داشت که تنها آیفون ۱۲ به بعد از این درگاه پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین این فن خنک‌کننده ریزر با سایر مدل‌ها سازگار نخواهد بود. همان‌طور که اشاره شد ریزر نسخه سازگار با گوشی‌های اندرویدی را نیز ارائه می‌دهد؛ بااین‌تفاوت که فن یادشده به‌جای اتصال مغناطیسی، با استفاده از گیره‌هایی به گوشی متصل می‌شود و احتمالا با مدل‌های قدیمی آیفون نیز سازگار خواهد بود.

ریزر می‌گوید که «فون کولر کروما» دارای یک فن ۷ پره با حداکثر ۶،۴۰۰ دور در دقیقه و یک پروفایل نویز 30dB برای عملکرد روان و بی‌صدا است. از قرار معلوم، اتصال بلوتوث برای تنظیم ویژگی‌های فن نیز وجود دارد و ظاهرا به‌دلیل نداشتن باتری، به‌طور دائم با کابل برق USB-C کار می‌کند.

فن خنک‌کننده ریزر برای آیفون

ریزر مدعی است که این دستگاه قرار است فناوری خنک‌کننده پیشرفته را برای بهبود عملکرد بازی‌ها ارائه کند و ۱۲ چراغ RGB آن را نیز می‌توان سفارشی کرد. متأسفانه هنوز سایر مشاخصات این محصول، قیمت و زمان عرضه‌ی آن مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات