سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ ۳ لوازم جانبی مارول و دیزنی عرضه کرد

سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ برای گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فلیپ ۳ لوازم جانبی جدیدی عرضه کرده است که برای طرفداران مارول و دیزنی گزینه‌های جذابی خواهند بود.
تبلیغات

سامسونگ که با گلکسی زد فلیپ ۳ مجهز به نمایشگر ثانویه بزرگ‌تر و اسپیکرهای استریو و سخت‌افزار ارتقایافته بالغ‌ترین گوشی تاشدنی را به بازار معرفی کرد، در جدیدترین تلاش خود برای تبلیغ این محصول، با مارول و دیزنی وارد همکاری شده است.

به‌گزارش Gizmochina، سامسونگ برای این گوشی تاشدنی به‌تازگی دو اکسسوری جدید در وب‌سایت SamMobile عرضه کرده است که یکی از آن‌ها بند گوشی مزین به برند مارول و دیگری حلقه‌ای به‌شکل میکی‌ماوس از برند دیزنی است.

این دو محصول در‌حال‌حاضر تنها در تایوان و به‌ترتیب با قیمت ۶۹۰ و ۸۹۰ دلار جدید تایوان فروخته می‌شوند. لوازم جانبی مذکور را می‌توان به قاب سیلیکونی گلکسی زد فلیپ ۳ آویزان کرد. علاوه‌بر‌این، این اکسسوری‌های جدید فقط در چند فروشگاه سامسونگ موجود خواهند بود و احتمالا در بازارهای دیگر عرضه نشوند.

بندهای تایوانی گلکسی زد فلیپ ۳

کره‌ای ها هم‌زمان شش بند جدید برای گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کردند که هنرمندان تایوانی آن‌ها را طراحی کرده‌اند. گفتنی است تاریخ عرضه این بندها ماه نوامبر اعلام خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات