تصاویر لورفته از قاب‌های رنگارنگ آیفون 13 قبل از رویداد کالیفرنیا استریمینگ

سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند ساعت مانده به مراسم معرفی رسمی آیفون 13، تصاویری از قاب‌های سیلیکونی رنگی برای این محصول در دسترس قرار گرفته است.
تبلیغات

به گزارش اپل اینسایدر، به نظر می‌رسد اپل در رویداد ویژه کالیفرنیا استریمینگ امروز (سه‌شنبه،۲۳ شهریور ۱۴۰۰)، علاوه بر آیفون جدید و محصولاتی دیگر، لوازم جانبی متناسب با این محصولات را نیز عرضه کند.

افشاگری در توییتر تصاویری از قاب‌های آیفون 13 را در حداقل هشت رنگ مختلف منتشر کرد. در تصاویری منشترشده در حساب توییتر Majin Bu، مجموعه‌ای از هشت قاب برای آیفون 13 نمایش داده می‌شود که ظاهر هر هشت عدد یکسان و از جنس سیلیکون است. در تمام این قاب‌ها فضایی خالی و مربع شکلی برای ماژول‌ دوربین آیفون 13 وجود دارد.

با توجه به تصاویر فاش‌شده، این قاب‌ها در رنگ‌های سبز، مشکی، آبی تیره، آبی روشن، نارنجی، صورتی، قرمز و کرم به بازار عرضه خواهند شد.

طبق روال کاری اپل، معمولا لوازم جانبی هم‌زمان با آیفون‌های جدید در رویدادها معرفی می‌شوند؛ پس احتمال می‌رود این قاب‌ها نیز در جریان رویداد امروز ظاهر شوند.

علاوه بر فاش شدن این تصاویر، چندی پیش در ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور)، ویدیوی کوتاهی از تعدادی قاب سیلیکونی با رنگ تیره در توییتر منتشر شده بود که بسته‌بندی آن‌ها نشان می‌داد از MagSafe پشتیبانی می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات