ریلمی شارژر بی‌سیمی شبیه مگ سیف اپل می‌سازد

یک‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌ها، ریلمی در حال توسعه‌ی شارژری شبیه مگ سیف اپل است که مگ دارت نام دارد و علاوه بر چین برای بازارهای دیگر از جمله کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد.
تبلیغات

به گزارش GSMArena، ریلمی درخواستی برای ثبت محصول به سازمان EUIPO ارسال کرده است. آنچه ریلمی می‌خواهد به بازار کشورهای اروپایی عرضه کند، شارژر بی‌سیمی به نام مگ دارت (MagDart) است که شباهت بسیاری به مگ سیف اپل دارد.

ریلمی یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی اوپو محسوب می‌شود که وارد حوزه‌های مختلف شده است. این برند علاوه بر گوشی‌ هوشمند، محصولات دیگری نیز تولید می‌کند که برای مثال می‌توان به لوازم جانبی گجت‌های قابل حمل اشاره کرد.

مگ دارت ریلمی

متأسفانه اسنادی که منتشر شده است، مشخص نمی‌سازد که مگ دارت چه ویژگی‌هایی دارد؛ اما می‌توان انتظار داشت که اکثر امکانات و ویژگی‌های مگ سیف اپل را در مگ دارت ریلمی مشاهده کنیم. از طرفی انتظار می‌رود شرکت‌های دیگر زیرمجموعه‌ی BBK Electronic مانند وان‌پلاس، ویوو و حتی اوپو شارژر های وایرلس خود را معرفی کنند و درواقع مگ دارت شروعی برای حضور پررنگ‌تر برندهای ذکرشده در بازار لوازم جانبی گوشی‌ هوشمند و گجت‌های قابل حمل است.

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در مورد مگ دارت وجود دارد؛ برای مثال در گزارش ذکر نشده است که این محصول ریلمی چه زمانی معرفی خواهد شد و چه قیمتی خواهد داشت. در هر صورت باید تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر صبر کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات