مودم 4.5G زایکسل 4506 شاتل موبایل عرضه شد

چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
زایکسل 4506، مودم 4.5G شاتل موبایل که عرضه‌اش از مدتی پیش متوقف شده بود، به‌مناسبت ماه رمضان، با ۵۲ گیگابایت اینترنت هدیه دردسترس کاربران علاقه‌مند قرار می‌گیرد.
تبلیغات

شاتل موبایل چندین سال است که در بازار ایران به‌طورجدی فعالیت می‌کند. این شرکت با انتشار اطلاعیه‌ای از عرضه‌ی مجدد مودم‌ رومیزی 4.5G زایکسل خود خبر داد. شاتل موبایل قبلا مودم رومیزی زایکسل 4506 را به‌همراه سیم‌کارت هوشمند اختصاصی و دو گیگابایت اینترنت هدیه به بازار عرضه می‌کرد، حال به‌ مناسبت ماه رمضان، این مودم را باردیگر به بازار عرضه می‌کند؛ اما این بار با ۵۲ گیگابایت اینترنت هدیه. 

شاتل موبایل می‌گوید زایکسل 4506 یکی از مودم‌های 4.5G پیشرفته‌ی بازار به‌حساب می‌آید و از تراشه‌ی LTE Cat6 ساختِ های‌سیلیکون (بازوی تراشه‌ساز هواوی) استفاده می‌کند. مودم مذکور از باندهای ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز وای‌فای پشتیبانی و امکان اتصال هم‌زمان حداکثر ۳۲ دستگاه را فراهم می‌کند. مودم 4.5G زایکسل با سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل دسترسی به اینترنت باکیفیت را برای کاربران ممکن می‌کند. 

شاتل موبایل از اپراتورهای فعال در کشور با پوشش شبکه‌های 3G و 4G است و نخستین‌بار از فناوری سیم‌کارت هوشمند استفاده کرد. شاتل موبایل می‌گوید این نوع سیم‌کارت می‌تواند آنتن‌های موجود در هر محدوده را تحلیل و بهترین آنتن و پوشش‌دهی شبکه را انتخاب کند. 

شاتل موبایل به زومیت می‌گوید علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این شرکت به نشانی www.shatelmobile.ir  تماس با شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ از شرایط ویژه‌ی جشنواره‌ی جدید و نحوه‌ی خرید مودم زایکسل 4506 باخبر شوند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات